Sticky

[Info] Alles over T-Mobile PrePaid

  • 4 december 2018
  • 30 reacties
  • 13702 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19
  • Oud-medewerker
  • 3986 reacties

Wil jij ook gebruik maken van PrePaid? Je kunt gemakkelijk opwaarderen, je kiest de bundels die bij je passen én daarnaast heb je na elke opwaardering altijd prijs met PrePaid Surprise.


T-Mobile PrePaid


Bij T-Mobile kun je kiezen voor drie verschillende simkaartjes.
  • T-Mobile PrePaid. Prijs: € 9,95 Inclusief: € 5,- Beltegoed plus € 5,- Beltegoed cadeau na registratie via My T-Mobile
  • T-Mobile PrePaid Kids. Prijs: € 12,50 Inclusief: € 5,- Beltegoed plus € 5,- Beltegoed cadeau na registratie via My T-Mobile, 1 maand Altijd Online bundel t.w.v. € 7,50
  • Gratis PrePaid Sim. Prijs: € 0,00 Inclusief: Wordt actief na het doen van 1e opwaardering, €5,- Beltegoed cadeau na registratie via My T-Mobile
Met T-Mobile PrePaid heb je een simkaart op het standaard tariefplan. Iedere keer als je opwaardeert kun je meespelen met PrePaid Surprise. Betaal voor wat je verbruikt of kies een bundel die bij jou past:
  • Combibundels: S, M, L of XL
  • Unlimited Internet bundels: Unlimited Data Vandaag of Unlimited Data Weekend
  • Unitbundel: Unit S
  • Altijd Online Kids: Altijd Online
  • Internet bundel: Internet S

Veelgestelde vragen


Wat zijn de PrePaid tarieven?PrePaid Tarieven
Bij T-Mobile PrePaid betaal je voor je verbruik. De tarieven zijn:

Internet € 0,10 per MB
Bellen € 0,20 per minuut
Sms € 0,15 per sms

Deze tarieven gelden voor internetten, bellen en sms'en binnen Nederland én de EU, servicenummers uitgesloten.

Welke bundels kan ik aanschaffen?Met PrePaid kun je kiezen voor een Combi bundel, Unlimited internetbundel, Unit bundel, Internetbundel of Altijd Online Kids bundel. Hieronder vind je per bundel een uitgebreidere toelichting:

Combi bundels
Dit zijn maandelijkse bundels waarbij je een vaste combinatie van data en min/sms afneemt. De bundel herhaalt zich maandelijks.



Unlimited Internet bundels



Unit bundel
Met een Unit bundel neem je een vast aantal units af en kies je zelf hoe je die opmaakt aan internetten, bellen en sms'en. De bundel is maandelijks opzegbaar.



Altijd Online Kids
Deze bundel is alleen verkrijgbaar op de kids sim.



Internet bundel


Ik heb nog een oude PrePaid bundel. Wat gebeurt er met mijn tegoed?Maakte je gebruik van een internet-, sms- of bellenbundel? Vanaf 4 december 2018 kun je alleen nog gebruik maken van onze nieuwe Combi bundels: minuten, sms'jes en data in 1 bundel. We veranderen niets aan je beltegoed. Alleen wordt je huidige bundel niet herhaald. Check hierboven welke nieuwe bundel die je past!
Wat is PrePaid Surprise?Als je gebruikmaakt van T-Mobile PrePaid, krijg je bij iedere opwaardering een speelcode. Speel het spel en kies meteen je prijs: extra gratis MB's, belminuten of sms'jes, en misschien wel een hoofdprijs!
Meld je aan voor een My Surprise account zodat je niet meer iedere keer je gegevens in hoeft te vullen. Je kunt sneller je speelcodes gebruiken en houd zo alles bij de hand. Ook krijg je toegang tot missies voor extra speelcodes.

Wanneer ontvang ik mijn PrePaid Surprise speelcode, en wat kan ik doen als deze niet werkt?Binnen een half uur nadat je opgewaardeerd hebt, ontvang je per sms je speelcode. Het kan soms wat langer duren, maar meestal niet langer dan twee uur.
Je speelcode is nog 7 dagen geldig nadat je deze hebt ontvangen. Duurt het toch langer voordat je je code ontvangt? Dan kunnen daar verschillende redenen voor zijn:

Je hebt ons laten weten dat je geen commerciële sms'jes wilt ontvangen.
Je kunt dat via My T-Mobile zelf weer aanzetten.
Je hebt je afgemeld voor PrePaid Surprise.Om je weer aan te melden hoef je alleen maar een My Surprise account aan te maken.
Gelden bovenstaande gevallen niet? Kijk dan in je My Surprise account naar je overzicht, daar staan al je codes weergegeven.

Lees hier meer over PrePaid Surprise!

Heb je nog meer vragen over PrePaid? Stel ze dan gerust in dit topic en dan helpen we je zo snel mogelijk verder!

30 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik heb goed nieuws! De Altijd Online bundel is weer beschikbaar en je kan hem heel eenvoudig activeren via My T-Mobile of sms ALTIJD ONLINE naar 4000.

Als er nog vragen zijn, laat het ons weten!
Aangezien ik er toch al langs moest even langs een tmobile shop geweest en gevraagd hoe het met de online bundel zit.

Ik vertelde hen dat tmobile op het forum al een week zegt dat er een storing is.

Nou deze vriendelijke man vond dat ook vreemd en ging het uitzoeken.

blijkt dat er helemaal nooit sprake is geweest van een storing maar gewoon uit het prepaid aanbod is verwijderd....

Ik vroeg nog of ie het zeker wist: Ja, mevrouw het staat duideijk in het systeem.

Ik vind het prima dat tmobile dat heeft gedaan, maar hou mij dan niet aan het lijntje voor niks.
Reputatie 2
Badge
Is er al enig vooruitgang dit kan toch niet zolang!? Heb nu echt het gevoel datbhet niet terugkomt en wacht nog een weekje af en dan ga ik helaas overstappen als er nog geen duidelijk is van hoe het er nu voorstaat 😔
Ik heb eigenlijk ook het zelfde gevoel. Het begint allemaal wel erg lang te duren zonder duidelijk te kunnen aangeven wanneer het nou weer terug komt.

Een Prepaid klant is ook een klant, ook die betalen gewoon netjes en horen ook gewoon netjes behandeld te worden.

Iets wat nu echt niet gebeurd, het is zeer ongeloofwaardig om na bijna 6 weken nog steeds te claimen dat zo een groot bedrijf als t-mobile niet weet wanneer zo een simpele bundel weer online staat.

Als er nou wat meer informatie zou worden geven wanneer de bundel weer terug komt, dan heb je tenminste iets, maar na 6 weken nog steeds met zo een slap antwoord komen is eigenlijk gewoon respectloos.

En dan houd ik mij nog in.
Reputatie 2
Badge
Wow ik zie terug dat ik hier op 29 jan. voor het eerst een bericht over had geplaatst en dat we nog steeds op hetzelfde punt zijn als toen.

Zijn ze bij de prepaid afdeling op vakantie of zijn de computers gestolen of zo?

Moderator Hajar schreef: Onze technische specialisten zijn met man en macht bezig om het op te lossen. Zodra het is opgelost, vind je de bundel weer online. Wij zullen er ook voor zorgen dat we het je direct laten weten!

Ja jullie specialisten zijn zeker bezig met man en macht om uit hun neus te vreten. Wat een flauwekul dit zeg, ik ben het nou wel zat, simkaartje doorgeknipt en ga wel naar een andere provider die normaal met zijn prepaid klanten omgaat.

Cya!
Goed dat de bundel dan eindelijk weer online staat 😍
Reputatie 7
Badge +18


Het is een tijdelijk probleem Chantal, betreft een storing.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Dat is op dit moment dus nog niet bekend, zoals ik ook in mijn bericht heb aangegeven. Om verwarring te voorkomen ("Ik lees over die bundel, maar ik kan 'm niet kopen, hoe kan dat?") is besloten om dit ook aan te passen.

Hopelijk is de bundel snel terug, maar voor nu is het dus afwachten!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Chantaly,

Het is goed om te horen dat het een vriendelijke man was die je in de winkel heeft geholpen, maar in dit geval zit hij toch echt fout. Sorry dat je hier door valse info hebt gekregen!

Het is oprecht een technisch probleem, waardoor we de bundel offline moesten halen. Het is nog aanzien hoe lang dit gaat duren en het kan zomaar zijn dat het niet zo 1,2,3 is geregeld. De bundel komt echter zeker terug en is niet zomaar uit het aanbod geschrapt, zoals jou in de winkel is verteld.

Als je hier nog andere vragen over hebt, dan horen we dat graag!
Reputatie 2
Badge
Inmiddels zijn we 25 dagen verder en is de Altijd Online bundel nog steeds niet terug... Is het nog steeds niet bekend wanneer die terug komt?🤔
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Onze technische specialisten zijn met man en macht bezig om het op te lossen. Zodra het is opgelost, vind je de bundel weer online. Wij zullen er ook voor zorgen dat we het je direct laten weten!
Ik ben ook wel benieuwd hoelang het nog duurt anders maar even kijken naar Telfort en zo wat die te bieden hebben...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Leonie (en andere lezers),

Ik verwacht dat het nog wel een aantal weken gaat duren en het voorlopig nog niet opgelost wordt. Houd er dus rekening mee dat de bundel niet heel snel weer online staat.

In de tussentijd bieden we nog natuurlijk gewoon nog onze andere bundels aan!
Is er al enig vooruitgang dit kan toch niet zolang!? Heb nu echt het gevoel datbhet niet terugkomt en wacht nog een weekje af en dan ga ik helaas overstappen als er nog geen duidelijk is van hoe het er nu voorstaat 😔
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Leonie1987 en @petertje20,

Het is inderdaad jammer dat het een tijd duurt, maar het is complexer dan gedacht. Zoals ik in mijn vorige bericht heb aangegeven kan het nog wel weken duren voor het is opgelost, dus houd er rekening mee dat het nog een tijd kan duren voor de bundel weer online staat.

Wanneer wij een update hebben, delen we dat ook direct in dit topic!
Je berichten zullen ongetwijfeld goed bedoeld zijn @David

Feit is wel dat we nu weer een paar weken verder zijn (intotaal bijna 2 maanden) en de bundel is NOG steeds niet terug.

En mischien nog wel erger, niet eens even een kleine update naar je klanten toe wanneer dit opgelost is.

Want je gaat mij niet vertellen, dat na 2 maanden nog steeds niet bekend is wanneer dit opgelost is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Chantaly,

Ik had je graag een indicatie gegeven van wanneer het is opgelost, maar die informatie hebben we op dit moment niet. Zodra we meer weten, laten we dat direct weten in dit topic! Promise!
+1 Peter.

Het is wel duidelijk dat T-Mobile erg weinig interrese heeft in prepaid klanten, dat zie je gewoon aan alles, eerst werden de prepaid tarieven al verhoogd en nu zijn ze al zogenaamd maanden bezig om een bundeltje op orde te krijgen.

Verbaast mij niks dat T-mobile elke kwartaal tienduizenden klanten aan prepaid klanten verliest.

Overigens lukt het nu wel weer om de Kids Tarief plan te activeren, maar staat de Altijd Online bundel er niet tussen.

Is er alweer een storing?  'Tariefplan'  is wel geactiveerd maar 'altijdonline' lukt niet vanwege een technische storing..…

 

Reputatie 2
Badge

Is er alweer een storing?  'Tariefplan'  is wel geactiveerd maar 'altijdonline' lukt niet vanwege een technische storing..…

 


Hoe probeer je de bundel te activeren? Via sms lukt het namelijk wel vaker niet om een bundel te activeren.

 

Heb je het al geprobeerd via my-mobile en/of de landings pagina van t-mobile?

Is er alweer een storing?  'Tariefplan'  is wel geactiveerd maar 'altijdonline' lukt niet vanwege een technische storing..…

 


Dit heb ik ook, ik mag hopen dat dit niet weer maanden gaat duren, als ik vorige berichten terug leest, lijkt het daar wel op namelijk?

Reputatie 6
Badge +4

Dit kijk ik graag voor jullie na! :grinning:  @Maarten20 Kun je mij in een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? @dbdaan Het gekoppelde account is een abonnement, zou jij ook in een privébericht het juiste 06-nummer en de overige gegevens kunnen sturen? Zodra ik dit van jullie binnen heb ga ik gelijk aan de slag! Als jullie in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het vooral weten. Ik help jullie graag!  

Reputatie 2
Badge

Waarom zijn de prepaid data bundels eigenlijk zo duur bij tmobile prepaid?

Met vodafone prepaid kan je voor 19 euro al 6 GB per maand krijgen.

 

Is het niet beter om net zoals bij vodafone de min en data los van elkaar te koppelen, dan is het ook geen directe concurrentie meer voor de eigen abbonnementen en kunnen de data bundels stukken groter?

 

https://mobiel.vodafone.nl/prepaid

Reputatie 2
Badge
De Unlimited maand bundel is tegenwoordig helaas echt veel te langzaam. Tijdje terug kon je er wel nog aardig wat mee, deze bundel heeft kpn prepaid namelijk ook, daarom weet ik dat uit eigen ervaring

Alleen is het nu echt veel en veel te traag, waardoor simpele apps als twitter niet eens normaal werken.

Tweets komen niet door of app geeft vaak error, puur door de langzame verbinding.

Ik begrijp natuurlijk dat deze bundel met opzet zo gemaakt is dat er geen stream en of andere zware intensieve data mogelijkheden zijn, dat lijkt me ook wel logisch voor die prijs.

Maar ik neem aan dat t-mobile wel wilt dat simpele apps zoals twitter wel gewoon normaal werken,
immers daar word de bundel mee geadverteerd (onbeperkt posten) like ect ect...

Waarom niet een iets wat snellere snelheid aanbieden, bv 256kbps ? Dan is het nog steeds niet geschikt voor video en andere zware diensten, maar dan werken de apps in idergeval een stuk beter.

Desnoods laat t-mobile die van 7.50 euro voor 128kbps, met een optionele speed addon voor 2.50 euro extra per maand a 256kbps, dus voor een tientje....
Reputatie 6
Badge +11
Afgelopen zondag heb ik een laatste check gedaan op automatisch herhaal optie van bundels, maar die zat er toen nog steeds niet bij, dus maar voor een andere provider gekozen.

Ik zien nu bij de combi bundels
'De bundel herhaalt zich maandelijks.'
en bij de unit bundel
'De bundel is maandelijks opzegbaar.'
wat mij nog niet echt duidelijk is. Volgens mij is het duidelijker om simpelweg 2 bundelbeschrijvingen en dus ook bundels te hebben, van elk een niet herhalende en een wel herhalende.

Verder klopt het plaatje/graphics bij de vandaag bundel niet.

En wat is nu het tarief verschil met Kids en gewoon? Waarom ueberhaupt '2' prepaids? Is het Unlimited@128/128kbps ook dagelijks verbindings reset/disconnect?
Reputatie 6
Badge +11
Op deze pagina is het wel duidelijker:
https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid/bundels

Reageer