PrePaid internet in Nederland werkt hetzelfde als in het buitenland: wanneer je wilt internetten laat de browser van het toestel automatisch een landingspagina zien. Krijg je de landingspagina niet te zien? Sluit dan eerst al jouw tabbladen, zet jouw wifi uit en ga vervolgens naar deze pagina. Op de landingspagina kan je kiezen uit:
• een (herhalende) bundel
• betalen per MB
• geen internet
• Unlimited Data Vandaag NL bundel met onbeperkt data voor een dag binnen Nederland voor € 2,95! Kijk hier voor meer informatie.
• Unlimited Weekend bundel met onbeperkt internet voor je drukke weekenden, voor €5,-! Kijk hier voor meer informatie.
Betalen per MB
Als je kiest voor Betalen per MB, dan verbruik je gewoon data direct vanuit jouw beltegoed. Als jouw beltegoed op is, stopt jouw internet. Je moet nu bewust kiezen voor Betalen per MB zodat datagebruik niet ongemerkt uit jouw tegoed gaat snoepen zonder dat je dat wilt of als jouw internetbundel op is. In deze video wordt stap voor stap uitgelegd hoe je kunt kiezen voor betalen per MB.
Een internetbundel
Met een internetbundel internet je zorgeloos voor een vast bedrag per maand. De internetbundels zijn 1 kalendermaand geldig binnen Nederland. Is je bundel op of verlopen? Dan stopt de bundel automatisch. Je zit dus nergens aan vast.
Je kunt er echter ook weer voor kiezen om de bundel herhalend te maken. Als je dan voldoende beltegoed hebt, wordt de bundel gewoon automatisch verlengd en hoef jij je geen zorgen te maken over het vervallen van de bundel. 🙂
In deze video wordt uitgelegd hoe je een internetbundel kunt aanschaffen.
Veelgestelde vragen
Waarom stopt mijn internet nadat ik 1 GB heb verbruikt met Betalen per MB?
Hoe kan ik de bundel stoppen?
Je kunt er ook voor kiezen om de bundel te laten herhalen. De bundel wordt dan automatisch verlengd, zolang er genoeg beltegoed op jouw nummer staat.
Kan ik een bundel voor een ander kopen?
Hoeveel tegoed heb ik nog?