[INFO] Registratie PrePaid en promotietegoed €5,00

• 4 september 2019
  • 13 reacties
  • 4225 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4
  • T-Mobile Moderator
  • 320 reacties
Hoi allemaal,

Zoals wellicht al gemerkt is het op dit moment niet mogelijk om je NAW-gegevens te registreren in My T-Mobile. Dit zorgt er ook voor dat de extra €5,00 (promotie)tegoed niet kan worden toegekend.

We werken hard aan een oplossing maar verwachten hier nog enkele weken mee bezig te zijn. Om al direct gebruik te kunnen maken van jouw € 5,00 promotietegoed kan je 'REGISTREREN' sms’en naar 1616, waarna het promotietegoed binnen 48 uur wordt geactiveerd. Excuses voor het ongemak en houd dit topic in de gaten voor updates.

Wat extra informatie:

• Het tegoed wordt eenmalig toegekend
  • Je ontvangt een sms ter bevestiging
  • Het promotietegoed is 30 dagen geldig
  • Bij een tweede poging of al een geslaagde registratie ontvang je een sms dat je niet (meer) in aanmerking komt. Immers heb je het tegoed dan al eens ontvangen.
  • Zodra de problemen zijn verholpen worden de klanten die gebruik hebben gemaakt van bovenstaande optie, op de hoogte gebracht zodat de registratie alsnog kan worden gedaan.

13 reacties

Reputatie 5
Badge +11

@Mitch 

We zijn 5 maandjes verder en ik zie nog vrolijk de volgende melding in My T-Mobile:

Het is op dit moment niet mogelijk om je NAW gegevens te registreren. We werken hard aan een oplossing maar verwachten hier nog enkele weken mee bezig te zijn.

Is er inmiddels al een update over dit probleem? M'n oma had haar PUK-code nodig en ik had gelukkig een werkend My T-Mobile account voor haar, maar als ze de klantenservice had moeten bellen waren er geen gegevens van haar bekend bij jullie en kon de simkaart de prullenbak in.

Thanks! :slight_smile:

Reputatie 3
Badge +3

Ook al waren er geen gegevens van haar bekend, dat nog verifiëren ze je op een andere manier.

Door bv de simkaart nummer te vragen, wanneer voor het laatst opgewaardeerd, hoogte van de opwaardering, hoe opgewaardeerd, online of via opwaardeerkaart ect ect.

Dus de simkaart hoeft zeker niet de prullenbak in hoor.

Maar het is inderdaad wel zo, dat de storing met een my tmobile account wel erg lang duurt :joy:

Reputatie 6
Badge +5

Hi @DennisAmeling 

Blij om te horen dat het is gelukt met de PUK-code van je oma! :smile:  Het klopt inderdaad dat dit nog niet mogelijk is, op de achtergrond zijn ze hard bezig om dit op te lossen! Hopelijk kunnen we nog iets meer van je geduld vragen. Mocht ik je op dit moment nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag!

Goedendag,

Is er al meer bekend over het overzetten van het saldo tegoed van tele 2 naar T mobile.

Op tele 2 stond nog iets van 20,-….Duurt allemaal wel heeeeel erg lang. Jammer!

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MarijkeB123 

Kun je mij een privébericht sturen met je Tele2 nummer en je T-Mobile PrePaid nummer en naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen!

Goedendag

Je vraagt of ik een prive bericht wil sturen, hoe doe ik dat?

Groetjes

Reputatie 3
Badge +3

Goedendag

Je vraagt of ik een prive bericht wil sturen, hoe doe ik dat?

Groetjes

Als je op haar profiel naam klikt, zie je vanzelf een optie met Stuur bericht :)

Goedemorgen,

Ik kan inmiddels al ruim een jaar geen gebruik maken van mijn internet door deze storing. Ik weiger een abonnement af te sluiten omdat ik €10 niet eens in een jaar op krijg, laat staan in een maand. Ik wil heel graag weten wanneer dit probleem verholpen wordt, want na ruim een jaar ben ik er best wel klaar mee.

Met vriendelijke groet,

Tamira Verheul

Reputatie 3
Badge +3

Waarom kan je geen gebruik maken van het internet dan? Dit gaat om gratis promotie tegoed, internetten kan je ook met gewoon beltegoed….

Doordat de naw gegevens niet geregistreerd kunnen worden is voor mij het internet niet bruikbaar.

Reputatie 3
Badge +3

Dat staat er toch los van, je moet gewoon kunnen internetten zonder je naw gegevens te hebben geregistreerd hoor, ik heb ook een prepaid die niet geregistreerd is en werkt het internet ook gewoon.

Ik neem aan dat je per mb wilt betalen voor het internet en dus geen bundel wilt? Bij T-Mobile moet je eerst die keuze maken, anders werkt het internet niet!

Dit heeft inderdaad het probleem verholpen. Ik ben met dit probleem een jaar geleden naar de T-Mobile winkel in de buurt gegaan, en die hebben mij verteld dat het internet weer zou werken als de naw gegevens weer zouden werken. Ik vind het erg vervelend dat de medewerkers mij een jaar met een probleem hebben laten zitten dat in 5 minuten opgelost kon worden, maar ben in ieder geval blij dat het nu weer werkt. Hartelijk bedankt voor uw hulp!

Reputatie 3
Badge +3

Ja inderdaad, vreemd advies van die medewerker dan. Voortaan wel niet meer een jaar wachten, maar eerder om hulp vragen. In iedergeval goed dat het nu is opgelost.

Reageer