Beantwoord

Inloggen bij netwerk T-Mobile NL bij aanzetten mobiele data

• 11 januari 2019
  • 1 reactie
  • 1098 Bekeken

Mijn mobiele data heeft altijd gewerkt zonder dat mijn toestel vraagt om in te loggen bij het T-Mobile netwerk. Sinds 30 december komt er bij het aanzetten van mobiele data op mijn Samsung S7 een "pop up" in mijn statusberichten om in te loggen op het T-Mobile NL netwerk.

Wanneer ik hierop druk, vraagt het mij in te loggen op de site die het mij doorlinkt.

Ik druk op automatisch inloggen en het logt mij in. Ik krijg mijn verbruiksstatus te zien en kan andere instelling etc bekijken. (De statusbericht vermeldt nog steeds zoals te zien in in de eerste afbeelding dat ik moet inloggen in het Tmobile netwerk).

Ik kan hier prima doorheen bladeren. Mijn gegevens bekijken, instellingen wijzigen etc, maar gebruik maken van internet kan ik niet.

Ik dacht prima zal wel tijdelijk zijn. Jammer genoeg tot op heden blijft het hetzelfde doen. Ik heb geprobeerd de instellingen te resetten en daarna te gaan checken, maar alsnog hetzelfde. Bij het drukken van de statusbericht hoef ik niet meer zelf in te loggen (omdat het dat automatisch doet) en laat het mij mijn verbruiksstatus zien, zoals te zien op de laatste afbeelding. Ook het ik handmatig proberen in te loggen, zelfde verhaal.

Enig idee hoe ik dit verhelp?
icon

Beste antwoord door tmoesel 11 januari 2019, 06:59

Jouw oude instelling of keuze van hoe je internet gebruikt (bundels of betalen per MB) is denk ik gereset en nu moet je weer opnieuw een keuze maken. Dus bundel kopen of betalen per MB aanzetten. Ikzelf doe dat op een computer, dan heb je iets beter overzicht van de types bundels (dit is onlangs veranderd, zie PrePaid tarieven).
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +11
Jouw oude instelling of keuze van hoe je internet gebruikt (bundels of betalen per MB) is denk ik gereset en nu moet je weer opnieuw een keuze maken. Dus bundel kopen of betalen per MB aanzetten. Ikzelf doe dat op een computer, dan heb je iets beter overzicht van de types bundels (dit is onlangs veranderd, zie PrePaid tarieven).

Reageer