Beantwoord

Inloggen voor prepaidtegoed?

• 13 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 221 Bekeken

Ik wilde online opwaarderen maar ik kreeg een scherm dat ik eerst moest inloggen. Ik wist geen wachtwoord dus dat eerst geregeld maar dan krijg ik een foutmelding, dat ik in de verkeerde omgeving ben of zoiets, namelijk voor abonnementen ofzo. En nu?
icon

Beste antwoord door Sam- 15 oktober 2016, 11:54

Hoi Jo-Janneke,

Wat vreemd zeg. Dit zou wel gewoon moeten werken.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies aan de hand is en wanneer ik via jouw My T-Mobile pagina wil opwaarderen dan werkt het wel. Bij welke stap gaat het bij jou fout?

Heb je het al een keer geprobeerd via een andere internet browser zoals Google Chrome of Mozilla Firefox? Krijg je dezelfde melding te zien? Mocht je al gebruik maken van Google Chrome dan wil ik je vragen om de cookies te verwijderen. Dit kan je doen door te klikken op CTRL + H en dan te kiezen voor geschiedenis wissen. Hier vind je een overzicht van gegevens die je verwijderd wilt hebben. Sluit de browser daarna af, start 'm opnieuw op en probeer het nog een keer.

Werkt dit niet dan vermoed ik dat de registratie van je My T-Mobile account niet helemaal in orde is. Wij kunnen je account verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken. Als het bovenstaande niet werkt en je geeft ons akkoord om je account te verwijderen dan gaan wij er gelijk mee aan de slag.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Jo-Janneke!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jo-Janneke,

Wat vreemd zeg. Dit zou wel gewoon moeten werken.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies aan de hand is en wanneer ik via jouw My T-Mobile pagina wil opwaarderen dan werkt het wel. Bij welke stap gaat het bij jou fout?

Heb je het al een keer geprobeerd via een andere internet browser zoals Google Chrome of Mozilla Firefox? Krijg je dezelfde melding te zien? Mocht je al gebruik maken van Google Chrome dan wil ik je vragen om de cookies te verwijderen. Dit kan je doen door te klikken op CTRL + H en dan te kiezen voor geschiedenis wissen. Hier vind je een overzicht van gegevens die je verwijderd wilt hebben. Sluit de browser daarna af, start 'm opnieuw op en probeer het nog een keer.

Werkt dit niet dan vermoed ik dat de registratie van je My T-Mobile account niet helemaal in orde is. Wij kunnen je account verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken. Als het bovenstaande niet werkt en je geeft ons akkoord om je account te verwijderen dan gaan wij er gelijk mee aan de slag.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Jo-Janneke!
Ik heb hetzelfde probleem als Jo-Janneke. Gebruik al jaren T-mobile PrePaid. Nooit problemen bij online opwaarderen. Je moest altijd je nummer tweemaal intoetsen, aangeven te betalen met iDeal, en klaar was kees.

Nu krijg ik net als Jo-Janneke een inlogscherm (was nooit zo), log ik in met correct e-mailadres en (net als Jo-Janneke) een voor de gelegenheid aangemaakt, gevalideerd wachtwoord, en krijg dan een foutmelding dat ik geen toegang heb tot de betaalpagina.

Dit staat er dan:
"Oeps, je hebt geen rechten voor deze pagina."
"Je kunt de pagina niet bekijken. Bijvoorbeeld omdat:

"Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.
"Je een abonnement hebt via je werkgever. Sommige pagina's mogen alleen bekeken worden door je telecombeheerder. Ben je beheerder en wil je inloggen in de zakelijke selfserviceomgeving? Ga dan naar T-Mobile Beheer."

Kortom, ik kan mijn telefoon niet opwaarderen. Erg vervelend.

Bij mij (en Jo-Janneke) is niks veranderd. Bij T-Mobile wel (nieuw inlogscherm). Daar zie ik ook graag dat T-Mobile dit probleem snel oplost.

Verwijderen van onze accounts is wel een paardenmiddel, met ook nadelen. Er moet toch een eenvoudiger manier zijn om PrePaid-abonnees weer toegang te geven tot mobiel opwaarderen?

Met vriendelijke groet,
Michel Couzijn
Het is me nu gelukt, maar via een omweg. Normaal kwam ik op de opwaardeerpagina door via 'Shop' in het menu te kiezen voor 'PrePaid opwaarderen'. Dan mislukte het steeds (met Firefox, Chrome en IE11).

Nu heb ik gekozen voor https://www.t-mobile.nl/prepaid. Daarna "Ik wil opwaarderen" (onderaan). Dan NIET klikken op "Online opwaarderen" (met logo) maar daaronder voor "Andere mogelijkheden van opwaarderen" en daarbij de derde optie "Online opwaarderen". Daarna "Direct online Prepaid opwaarderen".

Zo kwam ik weer op de vertrouwde pagina (https://opwaarderen.t-mobile.nl) waar ik alleen tweemaal het telefoonnummer en iDeal moest kiezen.

Kortom, het probleem ligt echt aan de routing op de website van T-mobile. Hopelijk snel te repareren.
Mij lukte het dus eerst niet, toen ik op het plaatje klikte, later wel toen ik wat verder naar onder, op de regel tekst klikte. Toch raar.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Michiel en Jo-Janneke,

In elk geval goed om te zien dat het wel gelukt is om op te waarderen!

Ik weet niet of het een tijdelijke storing was of wat er precies aan de hand was, maar ik kan via alle routes bij het opwaarderen komen. Zelf maak ik gebruik van Google Chrome. Hadden jullie de cookies al verwijderd, zoals Issam ook had aangegeven?

Hopelijk blijft het nu wel gewoon correct werken! Als er nog vragen zijn, dan horen we het graag van jullie.

Reageer