Vraag

Internet betalen per MB - mogelijkheid vaak niet te vinden - graag beter in beeld brengen

• 3 oktober 2019
  • 0 reacties
  • 895 Bekeken

Ik heb prepaid en gebruik gelukkig zelden internet via prepaid. Gelukkig omdat het 9 van de 10x niet goed gaat.

Zo ook gisteren weer. Had eind september voor de zoveelste keer aangegeven dat ik internet per mb betaal via mijn prepaid. Dit geintje gebeurt ong. elke drie maanden.
Maar het rotte is dat ik alleen via mijn PC!!!! de mogelijkheid vind om te klikken op betalen via prepaid. Krijg dan ook een sms ter bevestiging.

Maar op mijn mobiel, als ik internet dus nodig heb, kan ik dan die knop niet vinden. Ik zie alle bundels behalve betalen via prepaid!

Waarom moet ik iedere keer herbevestigen en waarom is die "betalen via prepaid"knop niet te vinden op mijn mobiel als ik internet nodig heb?

Het zou heel erg fijn zijn als ik niet regelmatig moet herbevestigen EN nog fijner om die knop bij geen internet heel snel in beeld te krijgen.

Ik wil nl. geen €2,95 betalen voor een 'bundel' die maar werkt tot 23.59 uur, terwijl het al 18.00 uur is geweest. Waarom niet gewoon 24 uur?

Hoop dat jullie kunnen helpen.

0 reacties

Geen reactie

Reageer