Beantwoord

internet betalen per mb uitzetten

• 20 december 2019
  • 13 reacties
  • 284 Bekeken

Het lukt me niet om internet betalen per mb uit te zetten. Zou iemand me hierbij kunnen helpen?

icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 21 december 2019, 10:07

Precies, ook in dat andere topic geeft een moderator aan dat de instelling nogal klein/verstopt zit, maar My T-Mobile is dé plek om dit soort instellingen aan te passen. Mogelijk is de My T-Mobile omgeving sinds dat topic geüpdatet. Dan ga ik ervan uit dat dit nog steeds mogelijk is. Je kunt ook altijd nog internet op je telefoon uitzetten.

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoe zou je dan willen betalen? Of vraag je nu of het mogelijk is om internet volledig te blokkeren?

Het is een prepaid, wat ik wil is het geld dat er op staat gebruiken om te bellen dus wil ik internet betalen per mb uit hebben.

Reputatie 5
Badge +4

In My T-Mobile zou je e.e.a. moeten kunnen instellen https://community.t-mobile.nl/t-mobile-prepaid-353/mobiele-data-betalen-per-mb-uitzetten-281218

Wat bedoel je met e.e.a

Een En Ander.

Doornemamp33 dankjewel

Pipodeclown_2 ik had die site inderdaad al bekeken maar die instellingen die zij noemen kan ik niet vinden.

Dan zal een medewerker dit uit moeten zetten, was in dat andere topic ook gebeurd door @David dacht ik.

Reputatie 5
Badge +4

Precies, ook in dat andere topic geeft een moderator aan dat de instelling nogal klein/verstopt zit, maar My T-Mobile is dé plek om dit soort instellingen aan te passen. Mogelijk is de My T-Mobile omgeving sinds dat topic geüpdatet. Dan ga ik ervan uit dat dit nog steeds mogelijk is. Je kunt ook altijd nog internet op je telefoon uitzetten.

oke, hartelijk bedankt voor uw hulp!!!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Milan Van Laar 

Ik wil je graag verder helpen! Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

Bedoel je via whatsapp?

Reputatie 5
Badge +4

Bedoel je via whatsapp?

Klik op de naam van Hajar en kies dan “stuur bericht”.

Reageer