Vraag

Internet Dag

• 17 juli 2012
  • 7 reacties
  • 258 Bekeken

Reputatie 7
Zojuist. 00:30 uur, een Internet Dag-bundel geactiveerd. Volgens de site: "Geldigheid De Internet Dag Bundel is na aanschaf geldig t/m 23:59 uur de volgende dag". Als ik nu kijk op My T-Mobile is de bundel geldig tot en met 17 juli 2012, vandaag dus en niet tot morgen. Is T-Mobile vergeten te corrigeren voor zomertijd? Gelukkig zie ik het nu en niet morgenavond, als mijn tegoed was opgegaan aan internetgebruik à €2,00 per MB in de overtuiging dat ik nog een bundel had. Ik zou het op prijs stellen als e.e.a. gecorrigeerd werd.

Gr. Caspar.

7 reacties

Reputatie 3
Het heet toch een dag bundel? Dus 24 uur, en niet 48.
Reputatie 7
Misschien kun je je eerst in de voorwaarden verdiepen voordat je een antwoord geeft? Internet Bundels
Reputatie 7
Het is 18 juli, 03h10. My T-Mobile zegt: "Huidig databundel tegoed: 6 MB Geldig tot17 juli 2012". Wat moet ik daar nu mee?
Reputatie 7
Simpele vraag dan maar: Hoe laat begint de dag bij T-Mobile? Niet om 00:00h maar misschien pas om 06:00h?
Reputatie 7
Inmiddels een week verder en nog geen enkele reactie. Ik kan me de frustratie van sommigen goed voorstellen...
Reputatie 7
Mijn reactie van gisteren was iets te optimistisch, nu al de 10e dag zonder reactie.:mad:
Badge +3
@Caspar

Excuses voor de veel te late reactie!:(

Je bericht is ontgaan mede door drukte op het Forum! Ik heb het voor je nagekeken en je een privébericht gestuurd. Wil je daarop antwoorden?

Reageer