Beantwoord

Internet (herhalend) bundel stopzetten

• 28 december 2016
  • 3 reacties
  • 648 Bekeken

Hoe zorg ik ervoor dat mijn internet bundel (prepaid) volgende maand niet herhaald wordt? Ik heb het dan niet nodig omdat ik in het buitenland zit en er dus niks aan heb.
icon

Beste antwoord door Sam- 29 december 2016, 15:28

Hoi Cveldh,

Leuk om je hier op het forum te zien. Welkom!

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Je kan de bundel zelf laten eindigen aan het eind van de bundelperiode door te sms'en. Alle informatie hierover vind je op deze pagina.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat het jou al gelukt is om de bundel stop te zetten aan het eind van de bundelmaand. Deze wordt dus niet automatisch opnieuw geactiveerd wanneer je in het buitenland zit.

Ik hoop dat het hiermee is opgelost en je vraag is beantwoord. Als je aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden. ;)

Alvast heel veel plezier in het buitenland!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cveldh,

Leuk om je hier op het forum te zien. Welkom!

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Je kan de bundel zelf laten eindigen aan het eind van de bundelperiode door te sms'en. Alle informatie hierover vind je op deze pagina.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat het jou al gelukt is om de bundel stop te zetten aan het eind van de bundelmaand. Deze wordt dus niet automatisch opnieuw geactiveerd wanneer je in het buitenland zit.

Ik hoop dat het hiermee is opgelost en je vraag is beantwoord. Als je aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden. ;)

Alvast heel veel plezier in het buitenland!
Ik heb zelf niks veranderd, maar kan er dus vanuit gaan dat hij niet naar verlengd wordt! Dankuwel 🙂!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi cveldh,

Ja zeker, de bundel wordt niet verlengd aan het eind van je bundelmaand. ;)

Graag gedaan en hopelijk zien we je snel weer op het forum!

Reageer