Beantwoord

Internet per mb in het buitenland

• 23 juli 2019
  • 1 reactie
  • 532 Bekeken

Hi!

Ik heb een probleem. Ik ben op vakantie in Zweden en het lukt niet meer om prepaid internet per MB te doen. Ik heb onlangs bij prepaid surprise gratis MB's gewonnen, maar kwam er later pas achter dat dit enkel in NL werkt. Ik vermoed dat hierdoor het internetten via beltegoed niet meer werkt. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 juli 2019, 13:42

Hoi Steamy,

Allereerst hoop ik dat je een mooie tijd hebt in Zweden! Lijkt me een super vakantieland!

Wat betreft jouw vraag: internet in het buitenland is wel zo handig soms. Het klopt inderdaad dat de Surprise bundels niet in het buitenland gelden. Ook betalen per MB is niet mogelijk in et buitenland, vandaar dat het je niet lukt om dit te activeren. Wat gelukkig wèl een optie is, is om een normale bundel aan te schaffen, bijvoorbeeld de losse Internet bundel, of een Combi bundel naar keuze.

Kom je er zo helemaal uit? Anders hoor ik het ook graag van je!

Enne, veel plezier nog daar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Steamy,

Allereerst hoop ik dat je een mooie tijd hebt in Zweden! Lijkt me een super vakantieland!

Wat betreft jouw vraag: internet in het buitenland is wel zo handig soms. Het klopt inderdaad dat de Surprise bundels niet in het buitenland gelden. Ook betalen per MB is niet mogelijk in et buitenland, vandaar dat het je niet lukt om dit te activeren. Wat gelukkig wèl een optie is, is om een normale bundel aan te schaffen, bijvoorbeeld de losse Internet bundel, of een Combi bundel naar keuze.

Kom je er zo helemaal uit? Anders hoor ik het ook graag van je!

Enne, veel plezier nog daar!

Reageer