Beantwoord

Internet per MB werkt niet

  • 5 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 1201 Bekeken

Ik wil graag weer internetten per MB. Alleen werkt dit nu niet meer !!!

Als ik prepaid bundels selecteer en vervolgens klik op betalen per MB word ik verwezen naar stap 2. Hier word ik verzocht om het tegoed te selecteren alleen kan ik hier mijn prepaid tegoed NIET selecteren. Ik kan in principe dus helemaal niks en mijn internet werkt dus niet.

Daarnaast staat bij mijn verbruikstatus "Welkom in Australie" terwijl ik gewoon in nederland ben. Daar onder staan ook MB opties met betrekking to Australie, waar ik dus helemaal niks aan heb en mee kan!

Hopelijk kan iemand mij helpen zodat ik gewoon weer kan internetten per MB.

Mvg
icon

Beste antwoord door David 6 augustus 2018, 14:59

Hoi Paradeux,

Ik denk dat het bij het tweede probleem misgaat, dus bij het feit dat de My T-Mobile App denkt dat je in Australië bent. Daar lijkt het in dit geval mis te gaan. Heb je onlangs jouw toestel toevallig al eens opnieuw opgestart? Je wordt dan namelijk opnieuw aangemeld op ons Nederlandse netwerk en dan zou je de optie moeten krijgen om weer te internetten per MB. Kun je dat eens testen?

Als dit geen effect heeft, dan kunnen wij jouw account even voor je verwijderen. Er verandert dan niets aan jouw telefoonnummer en beltegoed, maar je moet dan alleen even een nieuw My T-Mobile account aanmaken. Om je niet al te veel te verrassen met deze handeling wacht ik nog even met het uitvoeren en als je jouw akkoord geeft, dan verwijderen we het account en kunnen we dit probleem verder oplossen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Paradeux,

Ik denk dat het bij het tweede probleem misgaat, dus bij het feit dat de My T-Mobile App denkt dat je in Australië bent. Daar lijkt het in dit geval mis te gaan. Heb je onlangs jouw toestel toevallig al eens opnieuw opgestart? Je wordt dan namelijk opnieuw aangemeld op ons Nederlandse netwerk en dan zou je de optie moeten krijgen om weer te internetten per MB. Kun je dat eens testen?

Als dit geen effect heeft, dan kunnen wij jouw account even voor je verwijderen. Er verandert dan niets aan jouw telefoonnummer en beltegoed, maar je moet dan alleen even een nieuw My T-Mobile account aanmaken. Om je niet al te veel te verrassen met deze handeling wacht ik nog even met het uitvoeren en als je jouw akkoord geeft, dan verwijderen we het account en kunnen we dit probleem verder oplossen!
Hey David,

Bedankt voor je reactie. Ik heb mijn telefoon al verschillende keren uit gehad en nu net nogmaals geprobeert. Helaas veranderd er hierdoor niks.

Ik ga akkoord met het verwijderen van mijn account als dit de situatie oplost zodat ik weer kan internetten per MB.

Mvg
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Paradeux,

Ik heb jouw My T-Mobile account zojuist verwijderd. Zou je een nieuw account kunnen aanmaken en het dan nog eens kunnen proberen? Ik heb goede hoop dat het dan allemaal gaat lukken! 🙂
Dit werkt helaas niet. Bij mijn verbruikstatus staat nog steeds dat ik in Australië ben.

Zijn er nog andere opties die ik kan proberen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Paradeuz,

Ik heb inderdaad nog één optie die je kunt proberen! Ik heb dit namelijk nog eens voor jou nagevraagd bij een collega die hier nog veel meer van weet. Er moet een verbinding zijn met een datanetwerk om te weten waar je je bevindt. Kun je daarom jouw Wifi UIT zetten en de dataroaming AAN zetten? Dáárna nog eens je telefoon opnieuw opstarten.

Mocht dit ook niet werken, dan ga ik het doorzetten naar onze specialisten - maar dit zou het echt moeten oplossen! Let me know!

Reageer