Vraag

Internet Prepaid Bundel meerdere malen niet geactiveerd

Goedenmiddag, 

Via de T-Mobile app heb ik in het verleden meerdere malen T-Mobile Vandaag & Weekend onbeperkt internet gekocht. Vaak gaat dit goed, maar ook heel vaak niet. Ik heb nu de afschrijvingen van dat ik dus 2x betaald heb op een rijtje gezet.

Ik zou eventueel nog de afschrijvingen van mijn bank kunnen tonen. Maar dat doe ik uiteraard liever privé.. 🤣

Het betreft de volgende datums:

20 juli 2020: Vandaag Bundel

8 mei 2020: Weekend Bundel 

23 april 2020: Vandaag Bundel

6 april 2020: Vandaag Bundel

7 oktober 2019: Vandaag Bundel

21 januari 2019: Vandaag Bundel

Volgens mij waren er meer datums met een dubbele afschrijving maar een gedeelte van mijn afschrijvingen is op het moment blijkbaar niet zichtbaar in mijn bankieren app. Dus die volgen nog! Wellicht zien jullie die dubbele betalingen van mij terug in jullie systeem?

Nu vraag je je waarschijnlijk af waarom ik pas zo laat kom hiermee. Dat is omdat ik op het moment zelf nogal gefrustreerd was op het moment zelf waardoor ik dacht van, 'joh laat maar zitten' en dus geen acties onderneem. Maar nu begon het dus best wel op te stapelen 🤣 dus ik dacht, laat ik maar een topic hierover maken.

Zouden jullie het bedrag kunnen terugstorten op mijn rekening op één Vandaag Bundel na? Dat zou voor mij prettiger zijn aangezien ik vanwege weinig werkuren (corona) in me sector een beetje struggle met m'n euro's.

Met vriendelijke groet,

Bram

13 reacties

Ik zie dat andere topics vrijwel binnen twee uren in ieder geval een reactie krijgen.. bij mij is dat niet het geval. Is er iets aan de hand?

Reputatie 7
Badge +20

Nee hoor @Brum97 Er is niets aan de hand. In het weekend zijn er minder moderators aanwezig.

De moderators zijn de enigste die dit kunnen uitzoeken je zal daar dus echt op moeten wachten.

En inderdaad beetje laat is het wel, het zal dus nu meer tijd kosten om uit te zoeken.

Geduld je komt op volgorde van binnenkomst bericht na het weekend echt aan de beurt.

Groetjes! 👍🏻

Duidelijk en begrijpelijk! Fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +20

Hey Bram! 

Als het geregeld gebeurt dan is het inderdaad wel zonde van het geld! Heb je het ook wel eens via SMS of de My T-Mobile website geprobeerd, in plaats van via de My T-Mobile App? 

We hebben de bankafschriften wel nodig, die kun je hier plaatsen, maar dan met de persoonlijke gegevens onleesbaar gemaakt. Via privébericht hebben we jammer genoeg geen optie om bijlagen toe te voegen. Als we alles hebben opgehelderd kunnen we de screenshots erna weer verwijderen. We zien je bericht vanzelf verschijnen! 

Top helemaal goed, in de bijlagen ziet u alle screenshots van de datums. Ik heb voor mezelf de datums even onderin gezet aangezien ik dan beter kon zien of ik wel de goede afschrijvingen verstuurd heb.

Ik hoop dat ik hiermee jullie voldoende geïnformeerd heb.

Met vriendelijke groet

Bram

Op 20 juni heb ik ook 3x op dezelfde dag Unlimited Vandaag gekocht, ik klikte 1x, maar werd 3x €2,95 van mijn beltegoed afgeschreven. Ik denk dat jullie dat beter terug kunnen vinden dan ik. 

Reputatie 7
Badge +20

Hey Bram,

Bedankt voor de gegevens en screenshots! Op basis van de door jou verstrekte informatie heb ik een aantal dubbele betalingen kunnen vinden, maar nog niet allemaal. Voor de resterende betalingen heb ik dus nog het betaalbewijs van de dubbele betaling nodig om dit recht te zetten. 

De bundels die ik dubbel heb gevonden zijn die van 6 april en 8 mei 2020. De bundel van 20 juni heb ik ook dubbel gevonden, maar niet driemaal zoals jij in jouw laatste bericht aangeeft. De betaling/bundel van januari 2019 is te ver in het verleden, dus deze is voor mij niet meer te controleren. We kunnen bij PrePaid overigens geen geld terugstorten, dus de correcties zullen daarom als beltegoed worden uitgekeerd. Ik doe dit zodra ik precies weet welk bedrag er opgewaardeerd moet worden, dus ik wacht nog even de resterende betaalbewijzen af.

Ik zie je bericht vanzelf verschijnen, Bram! 

Hey David, duidelijk en bedankt dat je het al een beetje uitgezocht hebt. Ik zal even kijken welke andere betalingen ik dubbel heb gedaan. Daar neem ik nu even de tijd voor en u zal me bericht gauw zien verschijnen

Hey David, helaas lukt het mij constant niet de dubbele betalingen terug te vinden. Dat heeft te maken met problemen in de Mijn ING app. Kunt u in het systeem zien welke dagen er een dubbele bundel is aangevraagd? Dan zal ik die datums de afschrijvingen tonen. Of is er ergens in de T-Mobile app een optie tot bekijken van de historie van gebruikte bundels? Mijn ING app en de website van ING toont in eens telkens 2 tot 3x dezelfde afschrijving. Volgens Google een fout in het systeem. Dus ik zou dan per afschrijving de datum moeten checken en tijdstip om te zien of het overeen komt, dat is best veel werk :S . 

Als u in het systeem kunt zien welke datums er dubbele betalingen óf beltegoed is afgeschreven, kan ik de bankafschriften van die datums er bij halen. 

Dat die van januari te oud is begrijp ik volledig. Dat is verder geen probleem. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Brum97,

Hier aan mijn kant zie ik verder eigenlijk geen dubbele bundels, behalve die je me door had gegeven en die ik in ons systeem kon vinden. Als een betaling dubbel is afgeschreven, dan zien wij doorgaans alsnog maar één bundel terug. Ik heb in dit geval dus echt de dubbele betalingen nodig, anders kan ik alleen vergoeden wat ik in hierboven heb aangegeven. Hopelijk lukt het je alsnog om de nodige gegevens boven water te krijgen! :fingers_crossed:

U kunt de dubbele bundels die bekend zijn bij u naar mijn beltegoed overschrijven, het is wel goed zo. Het zal mij namelijk uren gaan kosten om alle dubbele betalingen terug te vinden. Ik zou per afschrijving de tijdstippen en data's moeten checken. Eventueel kom ik dan een andere keer weer terug als het wél gelukt is. Maar voor nu, kan ik de beltegoed wel goed gebruiken van de bij u bekende dubbele bundels. 

Met vriendelijke groet,

Bram

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Bram,

Ik zorg dat er €13,- aan beltegoed zo snel mogelijk aan jouw account wordt toegevoegd. Op dit moment kampen we echter nog met wat technische problemen, dus het duurt even voor ik dit toe kan kennen. Het komt sowieso zo snel mogelijk jouw kant op en je krijgt daar ook bericht over. Als jij de andere voorbeelden nog hebt, dan zien we jouw bericht verschijnen! 

Reageer