Beantwoord

Internet S NL+EU: 300 MB

  • 23 juli 2017
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

Gisteren rond 21:45 was mijn Internet S bundel op, Ik had een Internet S NL+EU: 300 MB voor 4,95 gekocht en betaald vanuit mijn tegoed ( was 10,67 euro), maar er ging iets mis rond 22uur en ik kon pagina niet re-freshen.
Dus ik heb proces herhaald maar ik kreeg na 30 min meerdere bevestigingen.
Er blijkt nu dat 2x 4,95 euro afgeschreven is ( saldo nu 0,77 Euro) voor Internet S NL+EU: 300 MB
Maar ik heb alleen 300 MB ontvangen en niet 2x 300 MB
Dus graag een oplossing : tegoed terug storten of MB's toevoegen !
icon

Beste antwoord door Sam- 24 juli 2017, 15:29

Ahlan iwasafi,

Daar ging inderdaad iets fout. Ik heb dit gelijk voor je gecorrigeerd. 🙂

Als je over een half uurtje jouw beltegoed controleert, dan zie je dat het teveel afgeschreven tegoed inmiddels weer is bijgeboekt!

Hopelijk is het hiermee opgelost, anders horen we graag van je.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Ahlan iwasafi,

Daar ging inderdaad iets fout. Ik heb dit gelijk voor je gecorrigeerd. 🙂

Als je over een half uurtje jouw beltegoed controleert, dan zie je dat het teveel afgeschreven tegoed inmiddels weer is bijgeboekt!

Hopelijk is het hiermee opgelost, anders horen we graag van je.
Slm Issam, beltegoed is bijgeboekt.
TOP !! Snelle oplossing
Bedankt
Reputatie 6
Badge +17
Graag gedaan hoor, jij ook bedankt voor de terugkoppeling. 😉

Reageer