Beantwoord

Internet via mobielnetwerk werkt niet


Wat kan ik nog doen om internet via mobiel netwerk te laten werken op iPhoneSE?
  • Bij 'instellingen' staat 'mobiele data' aan (en wifi uit - dat werk overigens wel)
  • Op My T-mobile staat er geen 'blokkade' voor internet voor mijn prepaid simkaart aan
  • Via 'stel opnieuw in' heb ik al 'herstel netwerkinstellingen' uitgevoerd
  • Zowel bij 3G als 4G werkt het niet
  • Boven in het start scherm wordt aangegeven dat T-mobile goed bereik heeft
  • Op mijn simkaart staat nog een ruim tegoed
  • telefoneren en sms werkt wel via mobiele netwerk
  • 'vliegtuigstand' staat ook uit
  • Bij 'mobiele data' staat bij APN 'smartsites.t-mobile'
Graag jullie advies.
icon

Beste antwoord door Folkert 2 december 2018, 21:40

Klopt Dirk-Jan dat je kunt internetten per Mb op je tegoed. Maar deze optie staat standaard uit volgens mij om je te beschermen tegen hoge kosten.

Even wachten tot er morgen een moderator reageert die je verder helpt.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Beste @Dirk-Jan 1 Kan je de simkaart in een ander telefoon testen?
Soms helpt het ook om de Sim opnieuw te plaatsen.
Hopelijk helpt dat, laat het even weten aub.
Reputatie 7
Badge +18
Heb je een data bundel gekocht? Volgens mij staat "Internet per Mb" standaard uit bij prepaid.
Beste @CrisTien
Dank voor je reactie. Andere telefoon waar simkaart inpast, is helaas niet voorhanden. Simkaart eruit halen en er weer in, hielp helaas niet.
Beste @Folkert
Dank voor je reactie. Als ik het goed begrijp op site van T-mobile, zou je met een 'tegoed' op je prepaid simkaart moeten kunnen internetten, bellen en sms-en. En kan je daarnaast nog bundels kopen. Die bundels heb ik niet, wel een tegoed.
Met vriendelijke groet,
Dirk-Jan
Reputatie 7
Badge +18
Klopt Dirk-Jan dat je kunt internetten per Mb op je tegoed. Maar deze optie staat standaard uit volgens mij om je te beschermen tegen hoge kosten.

Even wachten tot er morgen een moderator reageert die je verder helpt.

Groet, Folkert
Beste @Folkert
Dan wacht ik even tot morgen. Bedankt voor het op weg helpen.
Groeten,
Dirk-Jan
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Dirk-Jan 1,

Hierin heeft @Folkert het inderdaad bij het rechte eind, als ik het zo lees. Er moet namelijk wel een keuze worden gemaakt voor mobiel internet, via een bundel of via betalen per MB. Als dat niet is gedaan, dan kun je dat alsnog via My T-Mobile doen. Je leest op deze website hoe dit moet. Op die manier moet het helemaal lukken! 🙂

Laat je weten of je weer kunt internetten, Dirk-Jan?
Dag @David Hartelijk dank. Ik ga er meeaan de slag.
Groeten,
Dirk-Jan

Reageer