Beantwoord

Internet via prepaid werkt niet

• 24 september 2018
  • 2 reacties
  • 1347 Bekeken

Aangezien ik nauwelijks meer bel enz. ben ik onlangs wegens de kosten overgestapt naar pre-paid. Via prepaid zou ik ook moeten kunnen internetten. Ik heb nu diverse keren op verschillende plekken geprobeerd op internet te komen, maar dit lukt voor geen meter. Geen enkele sjoege!

Moet ik soms ergens iets in de instellingen veranderen? Zo ja, hoe doe ik dat?

Vorige week toevallig een berichtje gekregen van een surprise-iets en 250 Mb internet gewonnen. Dit werkt wel goed. Maar is veel te veel om op te maken in een week. Ik gebruik zoveel mogelijk wifi.

De geboden bundels voor internet zijn voor mij te groot en te duur voor wat ik nodig heb. Een toevoeging van een XXS of XS bundel zou een uitkomst zijn! 🙂
icon

Beste antwoord door Folkert 24 september 2018, 14:47

In dit sticky topic staat hoe je internet per Mb kunt activeren. Houd er wel rekening mee dat je vanaf 50 Mb al voordeliger uit bent met een kleine bundel van 300 Mb.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
In dit sticky topic staat hoe je internet per Mb kunt activeren. Houd er wel rekening mee dat je vanaf 50 Mb al voordeliger uit bent met een kleine bundel van 300 Mb.
Reputatie 7
Badge +19
Thanks voor je hulp Folkert!

@ir-on: Je kunt inderdaad Folkert's tip opvolgen. Mocht dat toch niet lukken, dan kun je het ook heel gemakkelijk aanpassen via jouw My T-Mobile > PrePaid bundels. Daar kun je jouw voorkeur heel snel instellen. :D

Lukt het zo helemaal? Mocht je er echt niet uitkomen, laat ons dan weten wat je keuze precies is en dan zorg ik dat ik het voor je activeer!

Reageer