Beantwoord

Internetbundel betaald met iDeal, niet geactiveerd voor PrePaid

  • 8 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 192 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb afgelopen weekend een internetbundel voor mijn zusje gekocht en betaald via iDeal, helaas heb ik hier geen bevestiging van gekregen en staat er ook niets bij wanneer mijn zusje haar saldo's opvraagt. Ik heb contact opgenomen met de particuliere chat service, maar blijkbaar is prepaid niet particulier genoeg.. Ik zag dat de Moderators hier al vaker mensen met dit probleem hebben geholpen dus ik heb goede hoop dat dat nu ook lukt.

Het nummer betreft 06 *******

Ik zie uw uw reacties graag tegemoet!
icon

Beste antwoord door Muberra 8 augustus 2017, 15:34

Hoi Azaron,

Welkom op ons forum!

Goed dat je op ons forum bent gaan rondkijken voor het juiste antwoord. Dat heb je ook helemaal goed gezien! Ik heb wel even het telefoonnummer van jouw zusje verwijderd, want dit is een openbaar forum en wij willen haar gegevens beschermen.

Sommige klanten ervaren dat de betaling via iDEAL wel goed is verwerkt maar het nieuwe tegoed/bundel niet goed wordt bijgeschreven. Het probleem is bekend bij ons en onze specialisten zitten er bovenop om het op te lossen voor jullie. Maar natuurlijk wil ik je direct helpen! Kan je mij zeggen welke internetbundel het is geweest? Dan zorg ik ervoor dat het meteen wordt geactiveerd voor jouw zusje, zodat ze er supersnel gebruik van kan maken!

Ik hoor graag van je Azaron! :D
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Hoi Azaron,

Welkom op ons forum!

Goed dat je op ons forum bent gaan rondkijken voor het juiste antwoord. Dat heb je ook helemaal goed gezien! Ik heb wel even het telefoonnummer van jouw zusje verwijderd, want dit is een openbaar forum en wij willen haar gegevens beschermen.

Sommige klanten ervaren dat de betaling via iDEAL wel goed is verwerkt maar het nieuwe tegoed/bundel niet goed wordt bijgeschreven. Het probleem is bekend bij ons en onze specialisten zitten er bovenop om het op te lossen voor jullie. Maar natuurlijk wil ik je direct helpen! Kan je mij zeggen welke internetbundel het is geweest? Dan zorg ik ervoor dat het meteen wordt geactiveerd voor jouw zusje, zodat ze er supersnel gebruik van kan maken!

Ik hoor graag van je Azaron! :D
Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie! Het was de bundel van 9,95€ (1250MB).

Alvast bedankt!
Reputatie 4
Hoi Azaron,

Dank je wel voor jouw snelle reactie. Dit ga ik nu regelen voor jullie!

Ik heb de 1250 MB meteen toegevoegd aan het PrePaid nummer van jouw zusje. Als ze nu op haar My T-Mobile kijkt, dan ziet ze dat het is bijgeschreven. Ze kan meteen gaan genieten van het internet.

Als je nog vragen hebt of als er iets anders is waarbij ik kan helpen, laat het dan weten! 🙂
Ik zie het staan! Heel erg bedankt voor uw hulp!
Reputatie 4
Hi Azaron,

Ik ben blij dat het is gelukt!

Graag gedaan en als je weer hulp nodig hebt, ben je altijd welkom op het forum. 😃

Reageer