Beantwoord

Internetbundel doet het niet

• 26 oktober 2017
  • 11 reacties
  • 685 Bekeken

Ik heb een paar dagen geleden een internetbundel gekocht. ( prepaid toestel). Alleen als ik nu mijn internetbundel aan zet, zegt hij dat ik geen verbinding heb. Wat moet ik doen zodat hij wel werkt?
icon

Beste antwoord door Hajar 29 oktober 2017, 11:14

Hi Ilse,

Ik zie dat mijn collega jou verder heeft geholpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ilse,

Ik zie dat mijn collega jou verder heeft geholpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Ja ik ben geholpen , alleen als ik hem nu aan zet doet hij het nog steeds niet..
Reputatie 7
Badge +20
Hi ilse,

Van welk toestel maak jij gebruik? Heb jij je mobiele data wel aan staan? Welke foutmelding krijg je te zien? Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!
Hoi Hajar,

Ik heb een iPhone 6s, als ik mijn mobiele data aan zet , zegt hij dat die niet verbonden is. Ik ben ook al langs een T-mobile winkel geweest alleen zeiden ze dat ik mijn telefoon moest updaten, maar nu doet hij het nog steeds niet. Dus ik denk dat ik het maar laat verlopen...
Reputatie 7
Badge +19
Hmm, het is natuurlijk wel zonde als je jouw internetbundel niet kunt gebruiken!

Kun je jouw simkaartje eens in een ander toestel stoppen? Krijg je dan wel verbinding met het internet? En wat gebeurt er als je een ander simkaartje in jouw iPhone stopt? Door dit te kruistesten, kunnen we kijken waar het probleem precies inzit. Ik ben benieuwd naar je bevindingen!
Ik heb geen ander toestel waarmee ik het kan testen.. maar bedankt voor de tip!
Zou de internetbundel ook stop gezet kunnen worden? ( en dan ik miss het geld terug krijg) Vind het namelijk wel zonde van het geld doordat ik mijn internetbundel helaas niet kan gebruiken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ilse,

Ik heb nogmaals gecontroleerd en zag dat je een blokkade had voor internet. Excuses dat het niet eerder is aangegeven! Ik heb de blokkade verwijderd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en mobiele data aanzetten? Ik ben benieuwd of je nu wel kan internetten.
Ja hij doet het volgens mij! Heel erg bedankt ! 😃
Ik heb nu nog wel veel MB’s voor nog maar weining dagen.. zouden die ook nog verlengd kunnen worden ?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi IlseM,

Wat fijn dat het nu weer werkt! Ter vergoedig van dit ongemak heb ik 300 MB toegekend. Deze MB's zijn tot 13-02-2018 geldig. 😃

Reageer