Beantwoord

Internetbundel doet het niet

  • 30 mei 2019
  • 2 reacties
  • 610 Bekeken

18 mei jl een internet bundel gekocht. Sinds afgelopen woensdag heb ik geen internet meer.
mobiele gegevens staan aan.
hoe kan dit probleem worden opgelost?
icon

Beste antwoord door Folkert 30 mei 2019, 20:53

Hoi @Noortje3

Prepaid neem ik aan? Heb je al in Mijn T-Mobile gekeken of er nog data in de bundel zit?

Groet, Folkert
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Folkert,
dank voor je reactie, is nog genoeg data.
probleem is inmiddels opgelost, had zelf nog heldere ingeving en heb batterij er even uitgehaald. Verdiend geen schoonheidsprijs maar kon daarna wel weer gebruik maken van de bundel/internet.

groet Noortje
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Noortje3

Prepaid neem ik aan? Heb je al in Mijn T-Mobile gekeken of er nog data in de bundel zit?

Groet, Folkert

Reageer