Beantwoord

Internetbundel dubbel betaald

• 8 september 2017
  • 5 reacties
  • 178 Bekeken

Hallo,
ik heb zojuist een nieuwe bundel gekocht voor internet. Het kopen ging een beetje stroef door slechte wifi.
Nu kijk ik bij mijn afschriften op de bank en zie ik dat ik 2 keer betaald heb voor de bundel en deze maar 1 keer heb. Ik wil deze natuurlijk ook maar 1 keer hebben, maar ik heb er wel 2 keer voor betaald.
Wat nu?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door David 10 september 2017, 13:18

Hey Jentellenkamp,

Goed dat je even aan de bel trekt, je wilt natuurlijk wel krijgen waar je voor betaald hebt!

Ik zie in ons systeem slechts één aankoop terug, de ander niet. Zou je een screenshot kunnen plaatsen in een reactie, van de betaling? Zorg er dan wel voor dat je privégegevens uit het screenshot hebt verwijderd. We kunnen, bij PrePaid, het geld niet terugstorten op jouw rekening, dus we waarderen jouw beltegoed op met het te veel betaalde bedrag.

We zien jouw reactie graag tegemoet, zodat we dit recht kunnen trekken!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Jentellenkamp,

Goed dat je even aan de bel trekt, je wilt natuurlijk wel krijgen waar je voor betaald hebt!

Ik zie in ons systeem slechts één aankoop terug, de ander niet. Zou je een screenshot kunnen plaatsen in een reactie, van de betaling? Zorg er dan wel voor dat je privégegevens uit het screenshot hebt verwijderd. We kunnen, bij PrePaid, het geld niet terugstorten op jouw rekening, dus we waarderen jouw beltegoed op met het te veel betaalde bedrag.

We zien jouw reactie graag tegemoet, zodat we dit recht kunnen trekken!
Hallo,

het lukt helaas niet om een screenshot te sturen, via mijn telefoon is dat geblokkeerd en een foto maken van mijn laptop en die opsturen zegt de site dat het bestand te groot is.
Enig idee wat ik dan kan doen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi jentellenkamp,

Wat gaat er precies mis wanneer je een screenshot probeert te maken? Dat kan namelijk heel makkelijk als volgt; Als je de volume zachter + aan/uit knop tegelijk indrukt, maakt je telefoon een screenshot. Lukt het zo wel?

Je kunt vervolgens je screenshot in het topic uploaden. Ik ga er vanuit dat je op jouw telefoon zit, dan moet je eerst switchen naar de Desktopversie. Je kan via Menu > Desktopversie weergeven bij alle forum-opties. Vervolgens klik je op bladeren en voeg je de foto toe.

Ik zie je screenshot graag tegemoet! 🙂

Voor de 2e keer in korte tijd is na het opwaarderen van 10 euro mijn internet bundel 2 keer betaald. Ik had na opwaarderen 14 euro en er is een bundel van 5 euro geactiveerd. Echter heb ik nu nog maar 4 euro over. Jullie worden wel vervelend. Als dit niet gauw word opgelost stap ik over naar een andere provider.

Reputatie 7
Badge +20

Hi Silvia,

Dat is inderdaad niet de bedoeling! Ik heb de te veel betaalde €5,- weer als beltegoed toegevoegd aan jouw account!

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag van je!

Reageer