Beantwoord

Internetbundel L niet toegevoegd



Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Trolley dolly,

Ik heb het nog helemaal nagelopen en het blijkt dat jouw betaling niet goed bij ons is binnengekomen. Kun je een screenshot van de betaling toevoegen (zonder zichtbare privégegevens)?


David schreef:

Hi Trolley dolly,

Ik heb het nog helemaal nagelopen en het blijkt dat jouw betaling niet goed bij ons is binnengekomen. Kun je een screenshot van de betaling toevoegen (zonder zichtbare privégegevens)?




Anderhalve week later nog steeds niets, geld is er per direct afgegaan, en ik maar wachten.
heel benieuwd hoe Tmobile dit gaat oplossen, want alleen Mn bundel/geld terug neem ik geen genoegen meer mee na zo lang te wachten.
Reputatie 7
Badge +19
H Trolley,

Bedankt voor de screenshot. Ik heb de L-bundel handmatig voor je geactiveerd. Hopelijk werkt alles weer naar behoren. 🙂
Internet is toegevoegd , nu de belminuten nog..
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi,

Ik zie inderdaad dat alleen internet was toegevoegd, excuses daarvoor! Ik heb nu ook minuten/sms'jes toegevoegd! :D

Is zo alles in orde? Laat het ons gerust weten als we nog meer voor je kunnen betekenen.

Reageer