Beantwoord

Internetbundel L niet toegevoegd


Mijn internet L bundel is niet toegevoegd.
Het geld is wel van mijn rekening afgehaald.
Ik heb hem ook 2 keer gekocht omdat ik dacht dat de eerste keer mijn fout was.
wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door David 22 januari 2019, 08:26

Hi lezers!

Er zijn problemen bekend met het toevoegen van een bundel bij PrePaid! Onze technische specialisten werken er keihard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor dit ongemak!

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi,

Ik zie inderdaad dat alleen internet was toegevoegd, excuses daarvoor! Ik heb nu ook minuten/sms'jes toegevoegd! :D

Is zo alles in orde? Laat het ons gerust weten als we nog meer voor je kunnen betekenen.
Internet is toegevoegd , nu de belminuten nog..
Reputatie 7
Badge +19
H Trolley,

Bedankt voor de screenshot. Ik heb de L-bundel handmatig voor je geactiveerd. Hopelijk werkt alles weer naar behoren. 🙂


David schreef:

Hi Trolley dolly,

Ik heb het nog helemaal nagelopen en het blijkt dat jouw betaling niet goed bij ons is binnengekomen. Kun je een screenshot van de betaling toevoegen (zonder zichtbare privégegevens)?




Anderhalve week later nog steeds niets, geld is er per direct afgegaan, en ik maar wachten.
heel benieuwd hoe Tmobile dit gaat oplossen, want alleen Mn bundel/geld terug neem ik geen genoegen meer mee na zo lang te wachten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Trolley dolly,

Ik heb het nog helemaal nagelopen en het blijkt dat jouw betaling niet goed bij ons is binnengekomen. Kun je een screenshot van de betaling toevoegen (zonder zichtbare privégegevens)?
Hajar schreef:

Hi Chantal,

De bundel is nu wel toegevoegd. Hopelijk werkt alles naar behoren! :)



Week later en nog steeds geen bundel of geld terug. Te belachelijk voor woorden. Ik heb een extra simkaart moeten kopen van een andere provider zodat ik kan bellen. Ik verwacht dat dit vandaag gewoon word opgelost e dat mijn M bundel veranderd word naar L. Al mijn begrip is nu wel weg. Je hoort niks van T-mobile je moet er zelf achteraan gaan en dan nog is het antwoord niet voldoende
Reputatie 7
Badge +19
Hi Chantal,

De bundel is nu wel toegevoegd. Hopelijk werkt alles naar behoren! 🙂
Ik wacht al een week op de bundel. Ik heb nog steeds niks gehoord. 🙁

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Tanja36,

Sorry dat het even heeft geduurd, maar mooi dat het nu in ieder geval is bijgeschreven! Ik vertrouw er ook zeker op dat dit een eenmalig probleem was en dat je in de toekomst gewoon jouw bundels kunt toevoegen zoals het hoort.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan kun je altijd hier terecht!
Reputatie 3
Het zou mooi zijn als providers uit zichzelf de gedupeerden (voor zover bekend) een compensatie zouden geven. Dat kan soms ook een kleinigheidje zijn: “oh, wat een leuke verrassing, bedankt!”. Maar de klant is blijkbaar al heel lang geen koning meer. Gemiste kans!
Ik heb me geld niet terug maar me bundel is bijgeschreven ja is wel irritant dat ik 3 dagen zonder zat hoop volgende maand niet dat weer gebeurt
Reputatie 3
@Tanja36 : mooi dat je je geld weer terug hebt! Maar of je nu blij moet zijn dat je je prepaid 3 dagen niet hebt kunnen gebruiken ...
Het valt mij op dat providers in zo’n geval nogal gemakkelijk slechts hun excuses aanbieden en “that’s it”. Ik vind dat nogal mager.
Het staat er nu wel bijgeschreven bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Sorry voor het ongemak en de verwarring! Schijnbaar was het niet zo opgelost als het zou moeten zijn. We werken er opnieuw hard aan om het alsnog en volledig recht te zetten!
Ja donderdag en kan ook niks 10 euro kwijt en kan niet internetten. En gebruik de bundel elke maand nooit problemen en nu wel 4 dagen al niks
Het is nu donderdag en tot op hedenN niets! Ik kan niet eens bellen met een klantenservice of iets. Ik vind dit echt schandalige manier van omgang. Die bundel hoef ik niet meer. Stort maar mijn geld terug.
Ik had eerder ook al een post geplaatst. Het ging om twee bundels. Namelijk een combi L en een onbeperkte data bundel voor een dag. Alleen zou ik de €2,95 van de onbeperkte data liever toegevoegd krijgen op mijn prepaid tegoed.
Heb nog niks ontvangen staat niet bijgeschreven
Hajar schreef:

Hi,

Als het goed is moeten jullie het nu wel hebben ontvangen. Zo niet, let me know dan maak ik het in orde!


TTot op heden niets
Reputatie 7
Badge +19
Hi,

Als het goed is moeten jullie het nu wel hebben ontvangen. Zo niet, let me know dan maak ik het in orde!
Dit ongemak duurt nu al drie dagen, op straat kan ik niet bellen of gebruik maken van internet heel irritant ook is het bedrag niet terug gestort.
Hier ook hetzelfde probleem. Wel €10 van mijn rekening af maar geen bundel 😑
Reputatie 7
Badge +20
Hi lezers!

Er zijn problemen bekend met het toevoegen van een bundel bij PrePaid! Onze technische specialisten werken er keihard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor dit ongemak!
HHier Hetzelfde probleem
Hoe weten ze dan dat je een bundel hebt gekocht want ik kan me 10 euro niet terug boeken en krijg ook niemand op de site te pakken hoe dit wordt opgelost

Reageer