Beantwoord

Internetbundel M is niet toegevoegd aan mijn PrePaid saldo

  • 3 augustus 2017
  • 27 reacties
  • 681 Bekeken

Ik heb net het internet bundel M gekocht. Het geld wat ik daarvoor betaald heb is wel van mijn rekening af maar op mijn overzicht staan geen mb's die ik gekocht had. Komen die er pas na een bepaalde tijd op staan of is er iets anders aan de hand?
icon

Beste antwoord door Muberra 3 augustus 2017, 17:46

Hoi Sanne,

Goed dat je dit meteen aankaart!

Ik zie inderdaad in het systeem dat er iets is misgegaan, waardoor de bundel niet is toegevoegd. Sorry voor het ongemak. Dit heb ik voor je opgelost door de 1250 MB direct aan jouw PrePaid saldo toe te voegen. Als je nu kijkt op My T-Mobile dan zie je dat het is bijgeschreven. Je kunt weer lekker gaan internetten.

Hopelijk ben je blij met de oplossing en ik wens je veel dataplezier toe! 🙂
Bekijk origineel

27 reacties

Maar ik heb niet eens een melding gekregen dat hij is geactiveerd. Ik heb hem niet eens kunnen gebruiken heel vaag dit. Nu heb ik voor iets betaald waar ik niks voor heb terug gekregen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Noemia,

Dat is inderdaad zonde. Ik heb daarom 1250 MB toegevoegd die je tot 31 januari kunt gebruiken. In januari zou het probleem met het aanschaffen van de bundels opgelost moeten zijn, dus dat gaat nu helemaal goedkomen!

Reageer