Beantwoord

Internetbundel M is niet toegevoegd aan mijn PrePaid saldo

  • 3 augustus 2017
  • 27 reacties
  • 614 Bekeken

Ik heb net het internet bundel M gekocht. Het geld wat ik daarvoor betaald heb is wel van mijn rekening af maar op mijn overzicht staan geen mb's die ik gekocht had. Komen die er pas na een bepaalde tijd op staan of is er iets anders aan de hand?
icon

Beste antwoord door Muberra 3 augustus 2017, 17:46

Hoi Sanne,

Goed dat je dit meteen aankaart!

Ik zie inderdaad in het systeem dat er iets is misgegaan, waardoor de bundel niet is toegevoegd. Sorry voor het ongemak. Dit heb ik voor je opgelost door de 1250 MB direct aan jouw PrePaid saldo toe te voegen. Als je nu kijkt op My T-Mobile dan zie je dat het is bijgeschreven. Je kunt weer lekker gaan internetten.

Hopelijk ben je blij met de oplossing en ik wens je veel dataplezier toe! 🙂
Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Noemia,

Dat is inderdaad zonde. Ik heb daarom 1250 MB toegevoegd die je tot 31 januari kunt gebruiken. In januari zou het probleem met het aanschaffen van de bundels opgelost moeten zijn, dus dat gaat nu helemaal goedkomen!
Maar ik heb niet eens een melding gekregen dat hij is geactiveerd. Ik heb hem niet eens kunnen gebruiken heel vaag dit. Nu heb ik voor iets betaald waar ik niks voor heb terug gekregen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Noemie,

Wat jammer dat het weer even heeft geduurd voordat de bundel is geactiveerd. Ik zie dat de bundel uiteindelijk op 24-12 is geactiveerd. Ik zie ook dat je nummerbehoud hebt aangevraagd en dat je ons gaat verlaten. Ik vind dat natuurlijk heel jammer, maar mocht je in de toekomst weer gebruik willen maken van T-Mobile dan ben je altijd welkom!

Als ik nu nog iets voor je kan doen, laat het mij weten. Fijne feestdagen!
ik heb nu de unlimited databundel geprobeerd te kopen maar hij doet het nog steeds niet. Nog steeds het zelfde probleem. ik begin nu echt te irriteren aan dit probleem. nu kan ik eigenlijk nooit meer data kopen zonder dat iemand mij weer kan helpen om weer die bundel te geven. Terwijl ik dit direct nodig heb. Ik ga echt overstappen naar een andere provider. Echt irritant dit!
Reputatie 7
Badge +20
Hi noemia,

Ik zie dat de MB's van de S bundel inderdaad niet zijn toegevoegd en dus heb ik dat alsnog gedaan. Veel plezier ermee! 🙂
Dat klopt dat was bundel M. maar op 27 oktober heb ik hetzelfde probleem gehad voor bundel S. Zie die screenshot daarboven. Die mb's heb ik niet ontvangen. Ik heb alleen bericht gekregen dat er een melding zou worden gemaakt bij de IT-specialisten
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi noemia,

Onze collega heeft je eerder al op 4 oktober MB's toegekend voor de misgelopen MB's. Deze MB's zijn inmiddels verbruikt, hierdoor kunnen we je niet nogmaals MB's toekennen.
Is het nog mogelijk dat ik mijn mb's zou kunnen krijgen? Want heb ze nog steeds niet ontvangen
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Noemia,

Bedankt voor je reactie! Ik heb dit doorgezet naar de IT-specialisten. Zij gaan dit voor jou onderzoeken. 🙂
Ja het was via ideal! via mijn beide banken werkt het niet meer. Ik dacht dat het misschien aan m'n bank lag maar dat dus niet.
27-10-2017 18:16 uur
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Noemia,

Goed dat je het weer aangeeft. Ik ga het doorgezetten naar onze IT-specialisten, want dit is natuurlijk flink balen! Zij zullen dit voor jou gaan onderzoeken. Om dit door te kunnen zetten, wil ik graag nog het volgende van je weten:
Kun je me vertellen wat het exacte tijdstip van overmaken is geweest en via welke betaalmethode dat was? Is dat iDeal geweest?

Ik hoor het graag van je, zodat dit snel voor je opgelost kan worden!
Het werkt alweer niet. Ik heb nu ook een screen wat er wordt gezegt. Ook met een andere bank betaald. Ik snap nu niet wat ik verkeerd doe want eerder werkte het wel gewoon voor
Reputatie 7
Badge +20
Hi Noemia,

Wat jammer dat het nog steeds niet goed werkt bij jou. We zijn druk bezig om dit probleem op te lossen! Ik heb voor nu de M-bundel geactiveerd en je kan er direct gebruik van maken. Ik hoop dat het in de toekomst niet meer voorkomt, mocht dat zo zijn trek dan aan de bel!
Ik begin er nu toch van te balen. Ik heb een M bundel gekocht maar niet bijgeschreven. Hij zegt telkens als ik heb betaald dat er een fout is opgetreden terwijl het geld wel is afgeschreven. Ik heb nu direct betalingsbewijs gestuurd omdat ik het wel echt snel nodig hebt.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor het betalingsbewijs. Ik heb de MB's meteen weer voor je toegevoegd. :D

Trek vooral aan de bel als dit vaker fout gaat!
Met ideal!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Noemia.sangu,

Yes please! 🙂 We moeten dit toch even checken voor de zekerheid, dus als je weer een bewijs van betaling kunt delen met ons, dan gaan we het voor je regelen. Houd er dan wel rekening mee dat je geen privégegevens in de afbeelding deelt.

Via welke manier probeerde je op te waarderen? Op dit moment zijn er namelijk geen problemen bekend met het opwaarderen van de bundels en betalen via iDeal. Ik ben dan ook benieuwd naar de wijze van opwaarderen. Het is opmerkelijk dat het vaker bij je mislukt!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet!
Hoi daar ben ik weer met het zelfde probleem! Ik heb net een S bundel gekocht en het is afgeschreven van mijn rekening maar ik heb geen bevestiging. Moet ik nu weer een screen laten zien van de betaling?
Alvast bedankt
Reputatie 4
Hi Noemia.sangu,

Ik kom je meteen helpen!

Dank je wel voor het betalingsbewijs en ook voor de privégegevens van jouw zusje. Voor de zekerheid verwijder ik de screenshots! Ik heb voor jullie allebei de databundels toegevoegd. In jouw geval is dat de S & M-databundel en voor jouw zusje is het de M-bundel. Als jullie nu kijken op My T-Mobile, dan zien jullie dat het direct is bijgeschreven. De MB's staan klaar en jullie kunnen er heerlijk van gaan genieten.

Als je nog vragen hebt, trek dan aan de bel. Ik wens jullie veel dataplezier dames! 😃
de betaling gegevens van mij en die van mijn zusje! 🙂
Reputatie 4
Hi Noemia.sangu,

Je kunt een screenshot maken en het in dit topic plaatsen. Hier kun je zien hoe je dat precies moet doen. Zorg er wel voor dat jullie privégegevens niet te zien zijn, want dit is een openbaar forum. Het telefoonnummer van jouw zusje kan je mij in een privébericht sturen en dan zorg ik ervoor dat zij de databundel van ons krijgt. Ik heb ook haar naam, adres en geboortedatum nodig. Wanneer je op mijn profielfoto klikt, krijg je de optie voor een privébericht vanzelf te zien.

Ik hoop snel wat van je te horen, want ik wil je heel graag verder helpen! 😃
Ja ik heb ze en ook die van mijn zusje hoe moet ik die naar U sturen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Noemia.sangu,

Ik zie inderdaad dat het tegoed nog niet is bijgeschreven. Heb je zelf ook een bevestiging van betaling? Op die manier kan ik je namelijk verder helpen en de bundels alsnog toevoegen.

Ik hoor graag van je! 😉
Hallo ik heb ook het zelfde geval ik heb vandaag bundel S & M gekocht maar geen bevestiging dat het is bij geschreven. Mijn zusje heeft een paar week geleden het zelfde geval gehad ook bundel M maar niks gekregen ze heeft nog wel een screenshot van de betaling.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Amharms,

Zo te zien heb je vanochtend contact gehad met mijn collega Regina en heeft zij je verder geholpen bij het oplossen! De bundels zijn nu toegekend. 🙂

Reageer