Beantwoord

internetbundel niet ontvangen

• 26 november 2017
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Vandaag heb ik een internetbundel M gekocht, wel betaald, maar nooit gekregen. Wat is er misgegaan?
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 november 2017, 12:09

Hoi TanjaHu,

Wat vreemd dat je de bundel nooit hebt gekregen! Ik zie er ook niets van terug in ons systeem. Uiteraard kan er soms iets misgaan, dus ik zou graag een screenshot van de transactie ontvangen, zodat ik dit voor je in orde kan maken! Let wel op dat je privégegevens op het screenshot verbergt, aangezien dit een openbaar forum is.

Ik zie je berichtje wel verschijnen en dan zal ik het voor je rechtzetten. 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi TanjaHu,

Wat vreemd dat je de bundel nooit hebt gekregen! Ik zie er ook niets van terug in ons systeem. Uiteraard kan er soms iets misgaan, dus ik zou graag een screenshot van de transactie ontvangen, zodat ik dit voor je in orde kan maken! Let wel op dat je privégegevens op het screenshot verbergt, aangezien dit een openbaar forum is.

Ik zie je berichtje wel verschijnen en dan zal ik het voor je rechtzetten. 😃
Mijn vader had al een screenshot gestuurd naar jullie van de transactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tanja,

Hoe en wanneer heeft jouw vader een screenshot gestuurd? Op jouw account en in ons systeem zie ik niets terug, dus wij hebben op dit moment niets ontvangen. Misschien kun je het screenshot alsnog toevoegen aan een reactie, dan kunnen we je verder helpen!

Reageer