Beantwoord

Internetbundel PrePaid niet actief

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Via een SMS van T mobile is mij gemeld dat mijn prepaid internet bundel van 4,95 wordt gestopt en niet wordt verlengt?? Er is echter wel 4,95 van mijn tegoed afgehaald in september maar ik heb GEEN internet!! Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Amy 14 september 2015, 14:14

Hey Liedy,

Ik heb het voor je nagekeken en de laatste keer dat de internetbundel is afgeschreven was op 4 september. Ik zie dat je daarna meerdere malen hebt kunnen internetten, waaronder vandaag. Het is mij dus niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is! Zou je ons meer uitleg kunnen geven over de situatie? 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Liedy,

Ik heb het voor je nagekeken en de laatste keer dat de internetbundel is afgeschreven was op 4 september. Ik zie dat je daarna meerdere malen hebt kunnen internetten, waaronder vandaag. Het is mij dus niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is! Zou je ons meer uitleg kunnen geven over de situatie? 🙂
Beste Amy, het klopt internet doet het weer sinds afgelopen zondag nadat ik met 10 euro heb opgewaardeerd. Ik dacht ik probeer dat maar eens, terwijl het niet nodig was voor mijn saldo! Maar daarna deed internet het wel weer. Het is wel gek dat hij het echt een par dagen niet heeft gedaan en het is mij ook nog steeds niet duidelijk waarom ik een sms heb ontvangen van T-mobile dat mijn bundel gestopt wordt ( wat dus ook is gebeurd ) en dat het niet meer verlengt wordt?? Kun je uitzoeken hoe dat kan en dat het niet weer gebeurd?

Reageer