Beantwoord

Internetbundel voor 1 maand

• 30 april 2018
  • 3 reacties
  • 205 Bekeken

Hallo Moderators, ik heb een vraag over internetbundels. Ik heb al jaren prepaid en wil nu graag voor een maand een internetbundel van 2000mb, die na die maand gewoon weer moet stoppen.

Mijn vraag is: als ik boven die 2000mb kom, kan ik dan de bundel aanpassen? En, moet ik nog instellingen in mijn mobiel aanpassen? Ik heb namelijk een instelling laten veranderen, zodat mijn mobiel niet overal naar internet gaat zoeken met kosten van dien. Ik heb alleen internet als ik wifi in de buurt heb.

Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt!

Groetjes, Natasja
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 mei 2018, 12:28

Hoi Natasja,

Wat leuk je weer terug te zien op de Community! Begrijpelijk dat je deze vragen hebt hoor. :)

Ik zie dat je ook via Twitter je vraag hebt gesteld en dat mijn collega je daar ook heeft beantwoord. Om dat antwoord hier ook nog even helder te hebben: wanneer je een bundel aanschaft dan ontvang je het aantal MB's waarvoor je betaalt. Als je MB's op zijn dan stoppen wij het netwerk automatisch. Hiermee wordt voorkomen dat je automatisch contact maakt met internet, wat je dan beltegoed per MB kost.

Welke instelling bedoel je verder precies? Je zult jouw Mobiele Data namelijk wel aan hebben moeten staan om internetverbinding te hebben. Als dit uitstaat kun je inderdaad alleen verbinden met Wifi.

Laat me maar weten of je dat bedoelde en of al je vragen nu beantwoord zijn. Anders helpen we je hier natuurlijk graag verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Natasja,

Wat leuk je weer terug te zien op de Community! Begrijpelijk dat je deze vragen hebt hoor. :)

Ik zie dat je ook via Twitter je vraag hebt gesteld en dat mijn collega je daar ook heeft beantwoord. Om dat antwoord hier ook nog even helder te hebben: wanneer je een bundel aanschaft dan ontvang je het aantal MB's waarvoor je betaalt. Als je MB's op zijn dan stoppen wij het netwerk automatisch. Hiermee wordt voorkomen dat je automatisch contact maakt met internet, wat je dan beltegoed per MB kost.

Welke instelling bedoel je verder precies? Je zult jouw Mobiele Data namelijk wel aan hebben moeten staan om internetverbinding te hebben. Als dit uitstaat kun je inderdaad alleen verbinden met Wifi.

Laat me maar weten of je dat bedoelde en of al je vragen nu beantwoord zijn. Anders helpen we je hier natuurlijk graag verder!
Hallo Jaimy, Bedankt voor je antwoord. Ik ga de internetbundel activeren en daarna de de "mobiele data" aanzetten, want ik denk dat dat dan uit staat nu ivm het het overal verbinding zoeken van de mobiele telefoon. Dit zal wel lukken.

Als de data op is en het netwerk is automatisch gestopt, dan kan ik waarschijnlijk weer een nieuwe bundel activeren, zodat ik weer internet heb?

Ik laat nog weten of het gelukt is.

Groetjes, Natasja
Reputatie 7
Badge +20
Hi Natas0070,

Dat zou inderdaad kunnen, is het al gelukt om het mobiele internet aan te zetten?

Jouw vermoeden klopt inderdaad: Wanneer jouw bundel op of verlopen is, verbreken we de verbinding en heb je op dat moment geen mobiel internet meer. Je kunt echter zo vaak je wilt een nieuwe bundel aanzetten, als je zelf wilt. :)

We horen graag van je of alles gelukt en helder is!

Reageer