Internetbundels voor PrePaid-gebruikers

• 17 oktober 2011
  • 45 reacties
  • 4661 Bekeken

Ben jij een PrePaid beller, maar wil je wel graag internet op je smartphone? Met de nieuwe PrePaid Internet Bundels kan dit! Neem een Internet Bundel voor een maand of voor een dag en het wordt niet automatisch verlengd. Kijk op ons blog voor meer info!
Lees de hele blogpost

This topic has been closed for comments

45 reacties

Reputatie 7
Jammer dat de snelheid zo laag is, 384/64 kb/s. Hopelijk komt er ook een optie voor automatisch verlengen van de maandbundel bij voldoende tegoed.
Werkt dit ook met blackberry pre-paid?
Reputatie 7
Bij Blackberry prepaid heb je al onbeperkt internet voor €10,00 per maand. Zie BlackBerry PrePaid
Ik heb een vraag ik heb geen internet nu want gister waaren me 3 maanden verlopen en nu stuurde ik net een bericht naar 4000 voor een maand bundel en dan krijg ik weer een bericgt : helaas je kan deze prepaid bundel nu niet kopen . Waarom niet ?
Reputatie 7
Het antwoord staat boven je vraag...
ik heb vandaag 10 euro opgewaardeerd. Er is 2,50 van af gegaan maar kan nog steeds niet pingen....
kan iemadn me helpen dat zal k heel erg op prijsstellen als ik zo snel mogelijk geholpen kan worden.

Mvg, faisal
@faisall

Welkom op het T-Mobile Forum.

Ik zie dat je een paar minuten voor je post je BlackBerry service hebt geactiveerd, er zit een kleine vertraging in het systeem voordat je daadwerkelijk gebruik kunt maken van hun service. Klopt het dat je alles nu het weer doet?
Ik leg mijn vraag ook maar hier neer, gisteren (12:37) heb ik internet maand gesmt naar 4000. Het geld is al wel afgeschreven, maar ik heb geen internet! Ja via mijn thuisnetwerk wifi!!!! Ik moet wachten op een sms stond ik de sms die ik heb ontvangen.

En wat ik erg vervelend vind ik dat het a ruim 60x is bekeken, maar bniemand reageert. HELP

Ik wil internetten, ook buiten de deur,

Gr Suus
hoe moet internet voor een maand doen? ik heb al iets van 20 x naar 4000 gesmst voor internet maand maar steeds krijg ik terug dat de aangevraagte bundel niet herkent word. en dat me code woord fout is. ik wil gewon een maand internet op me blackberry maar het lukt echt niet wie help mij?
Reputatie 7
@vera-2213
Deze bundels gelden niet voor blackberry. Je hebt al internet voor €10,00 per kalendermaand. Zie BlackBerry PrePaid.
@vera-2213 Deze bundels gelden niet voor blackberry. Je hebt al internet voor €10,00 per kalendermaand. Zie BlackBerry PrePaid.

Hoi,

Dan wil ik ook mijn btg terug, zodat ik blackberry bundel kan doen, heb een 2e handse gekocht, van een vriendin, had al een t-mobile prepaid, en wil er nu dus ook bij internetten!

Het tegoed is er allang afgegaan! Gisteren, binnen een half uur BOEF, WEG!!!!

Wat moet ik doen???? Ik kreeg niet de melding dat het niet kon, moest wachten op een sms waarin staat dat het is geactiveerd!
Reputatie 7
@suus84
Voor een Blackberry heb je een BlackBerry PrePaid simkaart nodig.
@suus84 Voor een Blackberry heb je een BlackBerry PrePaid simkaart nodig.

en hoe gaat dat in zijn werk, om toch mijn nummer te behouden? en krijg ik dan mijn geld terug??
Reputatie 7
Een moderator kan nummerbehoud regelen voor je. Of je je geld terug krijgt durf ik niet te zeggen.
Een moderator kan nummerbehoud regelen voor je. Of je je geld terug krijgt durf ik niet te zeggen.
Mijn zoon heeft een blackberry gekocht bij T-mobile voor 2 oktober 2011. Ik neem aan dat daar dan ook gelijk de blackberry prepaid kaart in zit?
Hoi..

Nieuwe maand is begonnen en ben van plan om weer op te waarderen(na 2 weken zonder int op tel te zitten)..

Kan iemand mij vertellen(en aub duidelijk) niet met dezelfde tekst die ik al zovaak heb gekregen..

Hoeveel moet ik opwaarderen..?

Moet ik dan gelijk BLACKBERRY smsen naar 4000?

Hoeveel wordt er dan afgeschreven, alleen 2,50 of 12,50..?

Snap echt niet waarom alles zo vaag wordt beschreven..

En bij de ene gaat er alleen 2,50 af bij de ene helemaal niks..

Ik snap er niks meer van..

Ik probeer het nu nog nog een keer en hoop dat het normaaal lukt, en dat ik er dan gewoon tevreden mee kan zijn..

Anders stap ik gewoon naar een andere bb prepaid simkaart..

Heb geen zin meer om er zoveel geld aan te verspillen terwijl ik er niet tevreden mee ben...
Hallo allemaal,

Ik wil een INTERNET DAG bundel aanschaffen, weet wel, die van 0.99. Even om het internetten op mijn mobiel uit te proberen...
Maar als je vandaag naar 4000 smst, is het dan gelijk deze dag geldig? of heb ik dan pas morgen die internet dagbundel?

alvast bedankt hee;)
Gr. williee
Reputatie 7
@willie100
Zie PrePaid Bundels
Hoe werkt het?
Een Internet Dag- of Maandbundel koop je via sms of My T-Mobile.
Zodra je een bundel hebt aangeschaft, krijg je hierover een bevestigings-sms.Internet Dag Bundel
GeldigheidDe Internet Dag Bundel is na aanschaf geldig t/m 23:59 uur de volgende dag.
Status van de Internet Dagbundel
Zodra je minder dan 5 MB overhebt of als de Internet Dagbundel volledig is verbruikt, ontvang je gratis een waarschuwings-sms.
Je kunt via sms gratis de status van de Internet Dagbundel opvragen (sms hiervoor SALDO naar 1144)
Je kunt via My T-Mobile alle details over de aangeschafte internetbundel opvragen.
bedankt!
Dus als ik het goed begrijp: als ik het vandaag(Dinsdag) om bijvoorbeeld 11:00 opwaardeert, is het geldig tot en met woensdag 23:59?
Elke keer als ik de bundel van internet maan naar 4000 wil actieveren op mijn iphone krijg ik een bericht terug met : helaas je kan deze bundel nou niet kopen meer info ga na tmobile.nl/my ....... ma het lukt nog steeds niet ?
Reputatie 7
@gaboucho
Als ik je gegevens erbij pak zie ik dat je een BlackBerry PrePaid simkaart gebruikt. Als je BlackBerry PrePaid (en Laptop PrePaid) hebt kun je geen internetbundels kopen. Zie de pagina de Prepaid Internet Bundels bij 'Veelgestelde vragen'.

Je betaalt met BlackBerry PrePaid maximaal €10,- per kalendermaand voor het gebruik van mobiel internet.

Ik wil vragen om in het vervolg je vraag niet in meerdere topics te stellen. Dit geeft alleen maar verwarring en is ook niet toegestaan. Ik heb daarom je andere bericht verwijderd.
Ik heb PrePaid Bonus SMS, en elke keer wordt er doorverwezen naar een andere pagina maar daar kom ik ook niet uit.
Wat moet ik nou precies smsen naar welk nummer om mijn internet (voor 30 dagen, kalendermaand) te activeren?
Blackberry internet heb ik wel, maar ping doet het ook niet als ik geen WIFI heb...
Reputatie 7
@anouschka_
Welkom op het forum. Voor een Blackberry kan je geen internetbundel aanschaffen. Je betaalt €2,00 per MB tot maximaal €10,00 per kalendermaand. Dit wordt automatisch van je tegoed afgeschreven. Je moet wel minimaal €0,50 tegoed hebben om gebruik te kunnen maken van mobiel internet. Meer informatie vind je op deze pagina's: BlackBerry PrePaid en BlackBerry®️ PrePaid FAQ / Veelgestelde vragen.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb gisteren vernomen dat het aantal mb van mijn internetbundel nog 49 mb was.
Dus ik heb niet voldoende beltegoed (€ 7,-) om opnieuw een internetbundel te activeren, dus waardeer mijn beltegoed op met €10,-.

Daarna stuur ik dus per sms INTERNET MAAND naar 4000.

Er gebeurd niks, vervolgens krijg ik een sms dat mijn internetbundel bijna is verlopen, terwijl ik niet op internet surf, al die tijd. Weer 5 minuten later, krijg ik een sms dat mijn internetbundel is verlopen, dit allemaal terwijl ik mijn IPhone met geen vinger aanraak en zelfs gewoon vergrendeld op tafel ligt.

Ik had dus in totaal € 17,- aan beltegoed, waarvan makkelijk de €10,- voor de internetbundel afkon, maar dit gebeurde niet.

Dit heb ik al eerder meegemaakt, toen kreeg ik te horen dat de internetbundel niet kon worden geactiveerd, ondanks dat ik net €10,- had opgewaardeerd, omdat ik onbewust €2,- per mb betaalde als ik verbinding maakte met internet, dus dat was €10,- beltegoed weg in een paar seconden.
Daar was ik al laaiend over toen, dit is diefstal!

Nu dus weer zomaar Euro 17,- weg, pleitte gewoon! En dat terwijl ik nu bewust na het opwaarderen m'n iPhone heb neergelegd en METEEN de sms INTERNET MAAND heb gestuurd naar 4000 om niet WEER genaaid te worden!

Maar ja, deze keer dus weer fout en NOG VEEL HARDER GENAAID!! €17,- WEG!! En niks ervoor terug!!!

Ik wil dat Tmobile mij tegemoet komt met een vergoeding, want ik doe juist prepaid om de kosten in bedwang te houden, maar ben nu alsnog duurder uit dan met een abonnement zo!!!
Ik ben een alleenstaande moeder met 3 kinderen, heeft Tmobile hier nou echt lust in om geld af te pikken van de minder bedeelde mensen onder ons?!??
Over blackberry pre paid
let op
t-mobile legt het niet duidelijk uit maar :als je actieperiode voorbij is moet je het woord "blackberry"naar 4000 sms-en en dan ben je direct 2 euro 50 kwijt.
dan werkt je blackberry internet niet maar pas een uur of 20 later werkt het wel.
Dus 29 dagen EFFECTIEF kost 2 EURO 50 voor de aansluiting only!
dan ga je data verbruiken dat kost maximaal 10 euro per KALENDERMAAND
als je dus niet per eeste van de maand de dienst activeert KUN JE GAUW per 29 dagen 20 euro KWIJT ZIJN !
Dus gebruik het slim of neem een abbo! Geen wonder dat T-Mobile niet wil specificeren hoe en wanneer zij wat van jouw tegoed afboeken! Zij hebben belang bij deze "zand-in-de-ogen"beleid.
Slapers wordt wakker!