Internetbundels voor PrePaid-gebruikers

• 17 oktober 2011
  • 45 reacties
  • 4661 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

45 reacties

ik heb een vraag ik heb gister een blackberry gekocht en alles doet het,

met 1 fout denk ik.
de eerste 3 maanden kun je gratis pingen..........maar dat kan ik alleen in huis met wifi??????
gr jordy
HALLO

ik heb 10 euro opgewaardeerd gisteren en ik wil heel graag pingen en msn enzo maar ik wil alleen die van 2,50 betalen en gaat dat ook als ik het op de site doe van t mobile ik zou heel graag een antwoordt terug willen danku

gr soufiane
hallo, ik heb een prepaid 24/7 abonnement. wil graag internet buitenland ( week) is dit mogelijk, kan hier niets van terug vinden. wordt steeds doorverwezen, maar krijg geen duidelijkheid
hoe verander ik mijn tarief? ik wil van Blackberry-prepaid overstappen naar normale op mn nieuwe mobiel (galaxy ace)
Elke keer als ik de bundel van internet maan naar 4000 wil actieveren op mijn iphone krijg ik een bericht terug met : helaas je kan deze bundel nou niet kopen meer info ga na tmobile.nl/my ....... ma het lukt nog steeds niet ?

Heb ik ook.. misschien komt het omdat we dat tarief nog niet hebben??
Ik kan vanaf 9 uur vanmorgen niet pingen . heb te goed op mijn prepaid kaart

kan wel whatsappen , Vind het heel raar.

Wat is er aan de hand
ik heb blackberry gesmst naar 4000 . Heb letterlijk een 3 dagen kunnne pinnen en vanaf vanochtend 9 uur kan ik niet meer pingen .

Wat is het probleem
was ook bij mij zo je kon nog internetten todat je beltegoed op raakte Daarna kan je niet meer internet,pingen etc,,,
is dit een misschien storing want ik zie veel van dit soort problemen rond komen :S
hey ik woude weer een internet bundel van 0,99 cent activeren maar via my tmobile gaat dat niet meer en per sms wil ik het niet echt
Internetbundel kan helemaal niet geactiveerd worden... welke manier dan ook...

inmiddels 6 euro beltegoed weg maar een bundel nog steeds niet. zowel via SMS als via my t-mobile werkt het niet.
Vorige week dinsdag mijn beltegoed opgewaardeerd met €25. En de internetbundel geactiveerd via sms (zelfs 2x een sms gestuurd).

Helaas was de bundel niet geactiveerd. Nu ben ik in totaal tussen de €20 en €35 beltegoed kwijt omdat het systeem van T-Mobile niet werkt. Zou graag hier een passende oplossing voor krijgen.

PB me voor de oplossing. Alvast bedankt.
Reputatie 3
Zelfde was mij overkomen, had het dringend nodig dus had gewoon €10 opgewaardeerd.

@Mel89,
Kan het zijn dat je in de tussentijd gebruik hebt gemaakt van Internet zonder je bundel?

Mvg.
Zelfde was mij overkomen, had het dringend nodig dus had gewoon €10 opgewaardeerd.

@Mel89,
Kan het zijn dat je in de tussentijd gebruik hebt gemaakt van Internet zonder je bundel?

Mvg.

ja dat klopt, in de veronderstelling dat alles in orde was..
Ik wil graag de Internet Maand bundel activeren via het internet.
Maar in my T-Mobile zie ik deze optie niet meer staan.
Via sms activeren wil ik niet.
Reputatie 5
Vragen over BlackBerry PrePaid kun je stellen in het topic [thread=165622]Problemen met BlackBerry PrePaid? Meld het hier[/thread].

Dit topic is bedoeld voor de Internet Dag en Internet Maand (Xtra) bundels.
Ik heb 8-4 ook weer getracht mijn internet Maand te activeren. Helaas werd hierop geen bericht teruggezonden dat het in orde zou zijn. Beltegoed was net opgewardeerd, BB geactiveerd en 9-4 was het beltegoed weer weg. Graag hoor ik van u hoe dit in de toekomst wel goed kan gaan. (is al de 2e x dat dit gebeurd.)

Daarnaast graag ook uitzoeken waaraan mijn beltegoed is opgegaan en bij onterecht afschrijven dit graag terugzetten en ook graag internet maandbundel activeren svp.
Reputatie 7
@Ellisah
Voor je Blackberry hoef en kan je geen maandbundel activeren. Zie Problemen met BlackBerry PrePaid? Meld het hier
Reputatie 2
T-Mobile geeft volgende aan :

Voor het internet betaal je een maximum van 10 euro per kalendermaand en dit wordt in stukjes van je tegoed afgeschreven.
Maar als jullie in het totaal het bedrag van 10,- stukje bij beetje hebben afgeschreven heb ik GEEN kalendermaand internet, het internet werkt na een aantal dagen niet meer, hoe zit dat precies ?
Reputatie 5
@Dorethy1980
Bij BlackBerry PrePaid werkt het anders en ik heb je een reactie gegeven in [post=936034]dit bericht[/post].

-Ik wil je vragen om dezelfde vragen niet meerdere keren te plaatsen omdat dit alleen maar verwarring geeft. Zie ook de huisregels van het T-Mobile Forum.
Reputatie 5
DIt topic is niet meer actueel en vragen over de nieuwe Internet PrePaid bundels kun je [thread=168060]hier stellen[/thread].

Dit topic is daarom op slot.