Beantwoord

Internetgebruik en prepaid surprise tegoed

  • 20 juni 2017
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

Mijn 3G gebruik gaat niet van mijn 500 MB tegoed af
( prepaid surprise tot 26 juni). Ik heb screenshots van mutmibile en het verbruik volgens mijn Iphone. Uk weet zeker dat ik verbruik ( zit nu in de auto), masr de 500 MB, masr ook mijn prepaid beltegoed van
€9,26 gaat niet omlaag.
icon

Beste antwoord door Muberra 22 juni 2017, 13:52

Hoi Matti100,

Dank je wel voor jouw reactie!

Ik heb het nagevraagd onze dataspecialist en daaruit kwam naar voren dat er wel data is verbruikt de afgelopen dagen vanuit jouw databundel van 500 MB. Echter zijn er storingen geweest met My T-Mobile waardoor de verbruikstatus niet is bijgewerkt. Dus dat is ook de reden waarom het nog niet in jouw My T-Mobile te zien is.

Dat zullen we zo snel mogelijk nog bijwerken, zodat je precies weet hoeveel data je nog over hebt! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Hoi Matti100,

Ik heb meteen gekeken in jouw My T-Mobile en ik zie dat jouw PrePaid beltegoed inderdaad op €9,26 staat en je hebt nog 500 MB data over. Waar gebruik jij het internet voor? In verband met de wet op privacy mogen wij niet inzien waar het dataverbruik heengaat. Het is natuurlijk wel ideaal als je kan internetten en het gaat niet van jouw tegoed of databundel af. Voordeel bij een nadeel! :P

We horen graag van je!
Ik gebruik internet voor van alles: Imessage, routes via Google maps of Topogps, safari, mail, Whatsapp. Dus ik weet zeker dat jullie een softwarefout hebben. Ik heb twee keer een prepaid surprise code gekregen bij 1 keer met €10 opwaarderen, op 12 juni. De eerste 250 was geldig tot 19 juni. Op ma 19 juni heb ik met de tweede code nog eens 250 MB gekregen, nu geldig tot 26 juni. Daarvan is 500 MB gemaakt door Tmobile( terwijl er wel verbruikt was van de eerste 250mb) en deze 500 MB word dus niet aangesproken.
PS ik heb alle screenshots van het verbruik via de app bewaard.
Reputatie 4
Hoi Matti100,

Dank je wel voor jouw reactie!

Ik heb het nagevraagd onze dataspecialist en daaruit kwam naar voren dat er wel data is verbruikt de afgelopen dagen vanuit jouw databundel van 500 MB. Echter zijn er storingen geweest met My T-Mobile waardoor de verbruikstatus niet is bijgewerkt. Dus dat is ook de reden waarom het nog niet in jouw My T-Mobile te zien is.

Dat zullen we zo snel mogelijk nog bijwerken, zodat je precies weet hoeveel data je nog over hebt! 🙂
Natuurlijk is er verbruikt! Dat heb ik ook duidelijk aangegeven in dit topic. Maar in de verbruiksstatus is nooit een storing gemeld. Alleen vanochtend. De screenshots tussen dinsdag en nu tonen steeds dezelfde stand.
Kan de 'storing' die al minstens vanaf mijn topicstart aan de gang is, ook invloed hebben op het getoonde verbruik bij anderen of ben ik de enige?
PS ook klopte de databundel van 500MB vanaf het begin al niet, aangezien ik van 12-19 juni ook verbruikt had. Dus de beginstand van 19 juni moest lager zijn dan 500MB.
Om 10:55 ma 19 juni was de stand 470 MB ( vlak na de bijschakeling van de tweede surprisecode). Om 21:06 uur op maandag 19 juni was 500MB zichtbaar. Dus toen moet de storing al bezig zijn geweest. Dus al bijna 3x24 uur nu.
Reputatie 4
Hoi Matti100,

Dat kan inderdaad kloppen. Zoals ik hierboven ook aangaf komt het door de storing. We gaan dat zo snel mogelijk proberen te verhelpen, zodat je weer up-to-date bent met jouw dataverbruik. Nog even geduld en het is opgelost! 🙂

Reageer