Beantwoord

internetten

• 21 april 2021
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Goedemiddag. Ik heb al jaren prepaid van t-mobile. Nu kon ik niet meer internetten met mijn tegoed. ik heb toen aangeklikt: betalen per mb's vanuit mijn tegoed. Toen werd er ineens ongeveer 2 euro afgeschreven. Waarom is dit?

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 april 2021, 15:01

Hallo @Afschrijving 

Bij contact met internet wordt er 1 euro gereserveerd. Je kunt dus nog wel even internetten voordat er opnieuw wordt afgeschreven. De 1 euro wordt alvast gereserveerd voor internetverbruik. Het wordt niet daadwerkelijk van je beltegoed afgeschreven, je ziet het echter wel in je verbruikstatus terug. Het niet verbruikte tegoed blijft gewoon staan.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Afschrijving 

Bij contact met internet wordt er 1 euro gereserveerd. Je kunt dus nog wel even internetten voordat er opnieuw wordt afgeschreven. De 1 euro wordt alvast gereserveerd voor internetverbruik. Het wordt niet daadwerkelijk van je beltegoed afgeschreven, je ziet het echter wel in je verbruikstatus terug. Het niet verbruikte tegoed blijft gewoon staan.

Reputatie 7
Badge +20

En nog even de Uitleg over betalen Per Mb  @Afschrijving   Kan je het nog even nalezen.

Heb je verder nog vragen stel ze gerust

MVG.

Reageer