Beantwoord

Is 1244 gratis bij prepaid?

• 2 februari 2017
  • 8 reacties
  • 638 Bekeken

Is 1244 gratis bij prepaid?
icon

Beste antwoord door Skyrider 2 februari 2017, 20:33

Hey Threns.

1244 is inderdaad gratis voor prepaid gebruikers.

Zie: Status PrePaid-tegoed

Bel naar 1244
Door gratis te bellen naar 1244 krijg je de actuele status te horen van jouw totale PrePaid tegoed.

Het totale tegoed is een optelling van je commercieel tegoed en promotioneel tegoed. Als je het onderscheid wilt weten tussen je commerciële en promotionele tegoed, ga dan naar My T-Mobile of stuur een gratis sms naar 1144.

Ben je in het buitenland, bel dan gratis naar 1344 om je actuele status op te vragen.

Sms SALDO naar 1144
Als je het woord SALDO sms't naar 1144 (gratis), krijg je via sms een overzicht met de status van:
• je commerciële PrePaid tegoed (dat je zelf hebt opgewaardeerd)
• je promotionele PrePaid tegoed (gratis ontvangen tegoed n.a.v acties)
• evt. het aantal gratis sms'jes/minuten dat je hebt met Bonus sms/Bonus Bellen
• het aantal minuten/sms'jes/Mb's dat je nog over hebt van je PrePaid Bundels

Als je tegoed op is, ontvang je automatisch een sms-bericht.

Wil je ook de geldigheid weten, ga dan voor de meest uitgebreide informatie naar My T-Mobile.

Log in op My T-Mobile
Op My T-Mobile kun je inzien wat de status en geldigheid is van:

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey Threns.

1244 is inderdaad gratis voor prepaid gebruikers.

Zie: Status PrePaid-tegoed

Bel naar 1244
Door gratis te bellen naar 1244 krijg je de actuele status te horen van jouw totale PrePaid tegoed.

Het totale tegoed is een optelling van je commercieel tegoed en promotioneel tegoed. Als je het onderscheid wilt weten tussen je commerciële en promotionele tegoed, ga dan naar My T-Mobile of stuur een gratis sms naar 1144.

Ben je in het buitenland, bel dan gratis naar 1344 om je actuele status op te vragen.

Sms SALDO naar 1144
Als je het woord SALDO sms't naar 1144 (gratis), krijg je via sms een overzicht met de status van:

Als je tegoed op is, ontvang je automatisch een sms-bericht.

Wil je ook de geldigheid weten, ga dan voor de meest uitgebreide informatie naar My T-Mobile.

Log in op My T-Mobile
Op My T-Mobile kun je inzien wat de status en geldigheid is van:

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Hallo Threns,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Bel gratis 1244 om je tegoed op te waarderen. Dus het is gratis :)

Ga je op vakantie en je wilt niet het risico lopen om zonder PrePaid tegoed te zitten, dan raden we je aan om een aantal kaarten mee te nemen. Met de opwaardeerkaarten kun je ook vanuit het buitenland gratis via 1244 opwaarderen.

Meer info over opwaarderen voor prepaid: https://www.t-mobile.nl/prepaid/opwaarderen
Ok bedankt, mijn vrouw heeft prepaid maar verbruik beetje bij beetje te goed
Daar is T-Mobile ook heel blij mee :)

Heb je ook T-Mobile Samen al geactiveerd? Dan kunnen jullie, als je zelf ook T-Mobile hebt, gratis onderling bellen. Mocht je dit nog niet hebben, kijk dan op de pagina van T-Mobile Samen: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/extras-voor-klanten/samen

Fijne dag!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Threns,

Ik zie dat je met jouw eerste vraag al goed bent geholpen door Skyrider en Serviceweb (dankjulliewel!). 🙂 Maar ik zie dat je nog een vraag hebt over waarom het beltegoed van jouw vrouw langzaam opgaat. Maakt ze gebruik van internet of doet ze dat altijd via wifi? Als ze geen mobiel internet wil gebruiken, kan ze dan eens controleren of ze bij haar instellingen Mobiele Gegevens uit heeft staan? Op die manier kan ze niet ongemerkt toch internet gebruiken waardoor haar beltegoed omlaag gaat. Mogelijk dat dit de oorzaak is van het langzaam opgaan van haar beltegoed.

Ik hoor het graag van je!
Hoi Threns,

Ik zie dat je met jouw eerste vraag al goed bent geholpen door Skyrider en Serviceweb (dankjulliewel!). 🙂 Maar ik zie dat je nog een vraag hebt over waarom het beltegoed van jouw vrouw langzaam opgaat. Maakt ze gebruik van internet of doet ze dat altijd via wifi? Als ze geen mobiel internet wil gebruiken, kan ze dan eens controleren of ze bij haar instellingen Mobiele Gegevens uit heeft staan? Op die manier kan ze niet ongemerkt toch internet gebruiken waardoor haar beltegoed omlaag gaat. Mogelijk dat dit de oorzaak is van het langzaam opgaan van haar beltegoed.

Ik hoor het graag van je!
Hoi Threns.

Je hebt nu alleen Thalina's bericht gequote, wilde je daar nog iets aan toevoegen?
Bedankt voor jullie hulp

Reageer