Beantwoord

Kan geen berichten sturen naar 1616

• 18 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 742 Bekeken

Hoi T-mobile,

Ik kan geen berichten sturen naar 1616. Hoe kan dit en hoe kan ik dit verhelpen? Ik wil wel altijd mee doen aan de acties, als je bijvoorbeeld een kado krijgt of data. Maar hij verstuurd het niet. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Groetjes,
Jh
icon

Beste antwoord door Jaimy 19 oktober 2018, 12:29

Hoi Jh,

Ik ga meteen met jou meedenken! Zou inderdaad wel leuk zijn als je hier gewoon aan mee kunt doen natuurlijk. :D

Kun je me vertellen wat je precies naar 1616 te sturen? En krijg je dan een bepaalde melding terug of verstuurt 'ie helemaal niet? Kun je wel andere sms'jes versturen?

Dankjewel alvast voor je antwoorden - op deze manier kunnen wij verder met jou meedenken én het uiteraard zo snel mogelijk voor jou oplossen! Ik hoor het graag van je. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jh,

Ik ga meteen met jou meedenken! Zou inderdaad wel leuk zijn als je hier gewoon aan mee kunt doen natuurlijk. :D

Kun je me vertellen wat je precies naar 1616 te sturen? En krijg je dan een bepaalde melding terug of verstuurt 'ie helemaal niet? Kun je wel andere sms'jes versturen?

Dankjewel alvast voor je antwoorden - op deze manier kunnen wij verder met jou meedenken én het uiteraard zo snel mogelijk voor jou oplossen! Ik hoor het graag van je. 🙂

Reageer