Beantwoord

Kan geen bundel aanschaffen

  • 6 juni 2019
  • 3 reacties
  • 673 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Dag T-mobile.

Ik maak gebruik van t-mobile prepaid. Mijn internetbundel is bijna op en ik wilde een nieuwe aanschaffen van mijn prepaidtegoed.

Ik heb 20 euro prepaid tegoed en wilde een L bundel aanschaffen van 15 euro. Ik heb het nu meerdere malen geprobeerd en er komt steeds te staan ‘je hebt betaald met je prepaid tegoed, je bundel is toegevoegd’. Maar de bundel is niet toegevoegd en m’n prepaid tegoed blijft 20 euro.

Er staat ook dat een S bundel actief is. Maar ik zie de mb’s niet.

Wat is er aan de hand?



Wat is er aan de hand?

icon

Beste antwoord door Jaimy 6 juni 2019, 14:12

Hoi Egobo,

Da's gek zeg! Wij helpen je daar sowieso mee natuurlijk.

Ik zie dat je de bundel inmiddels wel hebt kunnen toevoegen en dat er nu ook gewoon beltegoed is afgegaan. Ik zie ook in het systeem dat dat een aantal pogingen heeft gekost, dus ik denk dat er een foutje in het systeem zat. Mocht dit nou nog eens voorkomen, laat het dan direct weer weten in dit topic, want dan kunnen we het door gaan zetten naar onze IT-specialisten. Ik ga er nu namelijk vanuit dat het iets eenmaligs is, maar als het vaker voorkomt moeten we het natuurlijk verder onderzoeken!

Ik hoor het van je als dat nodig is!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Egobo,

Da's gek zeg! Wij helpen je daar sowieso mee natuurlijk.

Ik zie dat je de bundel inmiddels wel hebt kunnen toevoegen en dat er nu ook gewoon beltegoed is afgegaan. Ik zie ook in het systeem dat dat een aantal pogingen heeft gekost, dus ik denk dat er een foutje in het systeem zat. Mocht dit nou nog eens voorkomen, laat het dan direct weer weten in dit topic, want dan kunnen we het door gaan zetten naar onze IT-specialisten. Ik ga er nu namelijk vanuit dat het iets eenmaligs is, maar als het vaker voorkomt moeten we het natuurlijk verder onderzoeken!

Ik hoor het van je als dat nodig is!
Hoi Egobo,

Da's gek zeg! Wij helpen je daar sowieso mee natuurlijk.

Ik zie dat je de bundel inmiddels wel hebt kunnen toevoegen en dat er nu ook gewoon beltegoed is afgegaan. Ik zie ook in het systeem dat dat een aantal pogingen heeft gekost, dus ik denk dat er een foutje in het systeem zat. Mocht dit nou nog eens voorkomen, laat het dan direct weer weten in dit topic, want dan kunnen we het door gaan zetten naar onze IT-specialisten. Ik ga er nu namelijk vanuit dat het iets eenmaligs is, maar als het vaker voorkomt moeten we het natuurlijk verder onderzoeken!

Ik hoor het van je als dat nodig is!


Het is inderdaad net gelukt. Het heeft wat pogingen geduurd. Maar toen ik een sms binnenkreeg dat mijn data op was toen heb ik het nog een laatste keer geprobeerd. Toen lukte het! En toen kwam ook mijn S bundel erbij. Heb nu in ieder geval voldoende internet 😉.

Bedankt voor de snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Egobo,

Super fijn dat het is gelukt! Bedankt voor het doorgeven. Ik wens je een heel fijn weekend toe!

Reageer