Beantwoord

Kan geen gebruiken maken van PrePaid account

• 29 januari 2021
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Kan niet bellen of gebeld worden of sms-en ,ook niet naar klantenservice ondanks dat ik nog beltegoed heb. Het komt waarschijnlijk doordat ik vergeten ben mijn prepaid aansluiting op tijd te gebruiken. Op 8 december j.l. wel een sms'je gekregen dat ik dat binnen 30 dagen moest doen. Ik gebruik mijn mobiel weinig alleen in noodgevallen, dus dan let je er te weinig op. Mijn vraag wat moet ik doen om weer te bellen of gebeld te worden , zodat er geen blokkade is? Wie helpt mij?

icon

Beste antwoord door Hajar 29 januari 2021, 15:24

Hi @zoeterence 

Je hebt een blokkade waardoor je dus niet kan bellen en gebeld worden. Je moet je tegoed opwaarderen en dan werkt het weer. Ik heb voor nu de blokkade alvast verwijderd, maar zorg ervoor dat je tegoed opwaardeert anders wordt de blokkade weer geactiveerd. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @zoeterence 

Je hebt een blokkade waardoor je dus niet kan bellen en gebeld worden. Je moet je tegoed opwaarderen en dan werkt het weer. Ik heb voor nu de blokkade alvast verwijderd, maar zorg ervoor dat je tegoed opwaardeert anders wordt de blokkade weer geactiveerd. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Oke, hartstikke bedankt!

Hallo @Hajar , ik zit met een soortgelijk probleem. Zou je mij een privébericht kunnen sturen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Robbertjes 

Kun jij mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer