Beantwoord

Kan geen My Prepaid surprise account aanmaken

• 21 augustus 2017
  • 20 reacties
  • 256 Bekeken

• is een Master Poster
  • 17 reacties
Ik kan geen Prepaid surprise account aanmaken.
Krijg de foutmelding: Oeps, er is iets fout gegaan met je My Surprise account. Probeer het later nog eens.
icon

Beste antwoord door Muberra 22 augustus 2017, 17:11

Hi PLAU74,

Welkom op ons forum!

Goed dat je dit aangeeft! Ik zie ook dat mijn collega jou het advies heeft gegeven om het morgen weer te proberen. Het is handig om even alle cookies van de internet browser te verwijderen voordat je een account aanmaakt. En als het via Google Chrome niet lukt, kan je het ook nog in Internet Explorer testen. Soms kan wisselen van internet browser wonderen verrichten!

Als het niet lukt geef het dan even aan en dan ga ik het voor je oplossen. Ik kan het doorzetten naar onze PrePaid collega's om te onderzoeken wat er aan de hand is.

Ik sta in elk geval voor je klaar en ik hoor graag van je of het lukt! 🙂
Bekijk origineel

20 reacties

Volgens helpdesk is er een storing ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Reputatie 4
Hi PLAU74,

Welkom op ons forum!

Goed dat je dit aangeeft! Ik zie ook dat mijn collega jou het advies heeft gegeven om het morgen weer te proberen. Het is handig om even alle cookies van de internet browser te verwijderen voordat je een account aanmaakt. En als het via Google Chrome niet lukt, kan je het ook nog in Internet Explorer testen. Soms kan wisselen van internet browser wonderen verrichten!

Als het niet lukt geef het dan even aan en dan ga ik het voor je oplossen. Ik kan het doorzetten naar onze PrePaid collega's om te onderzoeken wat er aan de hand is.

Ik sta in elk geval voor je klaar en ik hoor graag van je of het lukt! 🙂
Ik heb (cache geleegd)
IE vesie 11.0.9600.18762 (Windows 7)
nieuwste Firefox
nieuwste Chrome
geprobeerd en krijg steeds dezelfde foutmelding.
Ook geprobeerd op mijn mobiel en op een tweede computer. Zelfde foutmelding. Ik wacht wel af tot jullie het voor me oplost. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi PLAU74,

Is het inmiddels gelukt om het PrePaid Surprise account aan te maken? Zo niet, dan wil ik er graag voor je achteraan gaan. Kun je in dat geval een screenshot meesturen van de melding die je krijgt?

Ik hoor het van je!
Hoi Jaimy,

Zojuist nog geprobeerd, maar helaas nog niet gelukt.
Hierbij de gevraagde screenshot met Internet Explorer 11 (Windows 7).
Je krijgt dezelfde foutmelding met de (nieuwste) browsers Firefox en Chrome.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Plau74,

Dankjewel voor de screenshots. Ik heb dit doorgezet naar onze collega. Je kan binnen 5 werkdagen een reactie van ons verwachten. Dus nog even geduld. 🙂
Ik heb tot heden nog niets vernomen.....
Vandaag maar weer contact opgenomen met T-mobile klantenservice en krijg dit als antwoord:

Melissa (09:14)
Jammer genoeg ben ik niet van de juiste afdeling om jou verder te helpen. Je hebt de PrePaid afdeling nodig en ik ben van de particuliere klantenservice. Mijn collega's zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot en met 20.00 uur via je T-Mobile simkaart op 1200 of via een ander toestel op 06 2400 1200. Mijn collega's zullen je telefonisch verder helpen. Mijn excuses dat ik je zo niet verder kan helpen.
Gebeld naar T-Mobile PrePaid afdeling 06 2400 1200.
Gekozen voor Optie 3 (simkaart) en daarna optie 4 (overige vragen).

Na lang wachten wordt het gesprek gestart. Ik krijg als antwoord dat er een tijdelijk storing is.
Ik heb aangegeven dat de tijdelijke storing al 2,5 week duurt...Ze zal het even navragen...Vervolgens wordt de telefoonverbinding (per ongelijk?) verbroken.

Dus maar nog een keer bellen. Krijg dit keer een andere persoon aan de lijn. Situatie uitgelegd en de technische dienst zal mijn binnen twee werkdagen terugbellen op mijn mobielnummer.

Wordt vervolgt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi PLAU74,

We zijn hard bezig om dit probleem op te lossen. Mijn collega heeft je ter compensatie een gratis code toegestuurd, deze kun je straks gebruiken als je account werkt. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 7
Badge +20
Hi PLAU74,

Ik heb goed nieuws! Het probleem is opgelost en je krijgt een code opgestuurd om een PrePaid Surprise account aan te maken. Ook krijg je van ons nog extra speelcodes die je kan gebruiken. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

Ik wens je veel plezier met spelen! 🙂
Hi,

Ik kan inderdaad weer aanmelden.
Extra speelcode heb ik nog niet ontvangen, komt misschien wel later aan.
Bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Fijn dat het weer werkt. Ik verwacht dat je de speelcodes nog ontvangt! :8

Als ik verder nog iets kan betekenen, hoor ik het graag!
Ik kan helaas niet meer inloggen in Prepaird Surprise.
Misschien is dit de reden waar om ik de speelcodes nog niet ontvangen heb?

Krijg weer de fout:
Oeps, er is iets fout gegaan met je My Surprise account. Probeer het later nog eens.

Opnieuw aanmelden werkt niet.
Optie wachtwoord vergeten werkt niet. (niet dat ik mijn wachtwoord vergeten ben!)
Reputatie 7
Badge +20
Hi PLAU74,

In ons systeem zie ik dat mijn collega Elmira je bij dit probleem heeft geholpen, maar het uiteindelijk door moest zetten naar de technische afdeling. Aangezien dit pas eergisteren is gemeld, kan het nog even duren voor dit wordt opgepakt. Het wordt in ieder geval spoedig in behandeling genomen!
Hi,

Klopt, de technische dienst heeft het probleem gisteren opgelost. Ik kon gisteren inloggen.
Helaas kan ik vandaag niet meer inloggen.
Bij het inloggen krijg ik direct de foutmelding:
"Oeps, er is iets fout gegaan met je My Surprise account. Probeer het later nog eens".
Ik wacht wel.
Bedankt.
Probleem is weer opgelost.
Extra speelcodes heb ik helaas niet ontvangen.
Hoop dat de normale speelcodes straks wel aankomt.
We zullen het zien.
Bedankt weer.
Reputatie 7
Badge +20
Hi PLAU74,

Fijn dat het weer werkt. Ik verwacht dat je de codes ook snel ontvangt! 🙂

Reageer