Vraag

Kan geen sms ontvangen uit het buitenland...?

Reputatie 2
Mijn vriendin woont in amerika, ze kon me voorheen, op m'n oude mobiele foon (met een prepaid kaart van telfort) wel gewoon sms'jes sturen. Nu ik een t-mobile toestel heb werkt dat niet meer. Weet iemand waar dit aan ligt? Ik maak gebruk van t-mobile prepaid bonus sms.

Kan je daarnaast je 300 gratis bonus sms'jes ook naar het buitenland te versturen? Want ik heb die tariefen opgezocht en ik zag dat het voor gewone sms'jes wel dezelfde prijs was voor zowel binnenland en buitenland. Ik heb haar al een paar keer ge-smst en toen werd er ook gewoon maar 0.29 euro van m'n beltegoed afgeschreven. Dus het lijkt me dat dit geen problemen zou opleveren, klopt dat?

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
@Pezto
Als je sms-berichten naar het buitenland wilt versturen of vanuit het buitenland wilt ontvangen is het van belang dat T-Mobile een sms-overeenkomst heeft met de betreffende buitenlandse provider. Meer informatie hierover vind je op de T-Mobile website.

Je kunt de 300 Bonus sms gebruiken voor het sms'en naar Nederlandse nummers. Voor het versturen naar het buitenland gelden de reguliere tarieven.