Beantwoord

Kan geen UNIT S bundel aanschaffen

  • 10 februari 2021
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemiddag, 

Ik probeer al sinds 29-01 een UNIT S bundel aan te schaffen met mijn prepaid tegoed. Ik krijg steeds de melding dat ik betaald heb met mijn prepaid tegoed en dat de bundel is toegevoegd. Echter is dit niet het geval: het wordt niet van mijn prepaid tegoed afgeschreven en de bundel wordt ook niet geactiveerd. 

Ook staat er onder deze melding nog een melding waarin staat dat ik momenteel geen actieve bundels heb.

Zie toevoegde screenshots. Ik heb daarnaast ook een keer UNIT S naar 4000 gesmst, maar dan gebeurt er niks.

Ik hoop dat ik geholpen kan worden. Alvast bedankt! 

 

 

icon

Beste antwoord door Hajar 11 februari 2021, 11:05

Hi @Madhvie 

Ik zie dat er wat mis is gegaan met dat tegoed dat je nog had dus heb ik die opnieuw toegevoegd en een bundel voor je geactiveerd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Madhvie 

Ik zie dat er wat mis is gegaan met dat tegoed dat je nog had dus heb ik die opnieuw toegevoegd en een bundel voor je geactiveerd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hi @Hajar 

Ik zie inderdaad dat de bundel geactiveerd is en heb nieuw tegoed. Ik kan nu weer verder. Bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Reageer