Beantwoord

Kan geen vervangende prepaid sim kaart bestellen

• is een Top Poster
  • 6 reacties
Voor mijn prepaid aansluiting probeer ik al een paar dagen een vervangende simkaart te bestellen. Alles is correct ingevuld, maar ik krijg steeds de melding; "dat een of meerdere velden niet goed zijn ingevuld"
Al via de chat contact gehad, met T Mobile. Er wordt gezegd, dat er een storing is in het prepaidsysteem, en dat het wordt opgelost.
Mijn vraag nu....wanneer wordt het opgelost?, en waarom moet een vervangende simkaart geld kosten?
Als ik n.l. via mijn my T-mobile naar mijn go sim only abonnement ga, waar ik een betaald abonnement heb, krijg ik gratis een 3 in 1 prepaid simkaart aangeboden.
Toch wel raar...
icon

Beste antwoord door David 12 november 2018, 11:23

Hi Asl,

Geen zorgen, alle berichten komen op volgorde van ontvangst aan de beurt!

Ik heb de simkaart voor je besteld (en het verschil in aankoopbedrag weer als beltegoed toegekend). De simkaart ligt met 3 werkdagen op de mat!

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Klopt! Er is een storing van de prepaid simkaart bestelpagina. Een forum moderator gaat je verder helpen hier...
Heb nog geen hulp gehad😒
Reputatie 7
Badge +18
asl schreef:

Heb nog geen hulp gehad😒

Dat kan kloppen, in het weekend zijn er minder moderators actief dan op werkdagen. Morgen krijg je zeker wel hulp aangeboden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Asl,

Geen zorgen, alle berichten komen op volgorde van ontvangst aan de beurt!

Ik heb de simkaart voor je besteld (en het verschil in aankoopbedrag weer als beltegoed toegekend). De simkaart ligt met 3 werkdagen op de mat!

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Dank je wel!😀

Reageer