Beantwoord

Kan niet bellen of gebeld worden

  • 12 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 820 Bekeken

Ik heb een prepaid en kan niet bellen of gebeld worden.
Bij blokkeren staat alleen internet geblokeerd (met opzet gedaan).
Chatten kom je op een chatbot en niet verder naar een echte medewerker.
Bellen met toestel naar klantenservice werkt niet (oproep niet toegestaan)
Met vast toestel Klantenservice bellen zegt dat ze zijn gesloten op de site staat za van 9:00 tot 17:30
Wat een slechte service zeg😫
icon

Beste antwoord door David 14 oktober 2019, 11:13

Hoi @MaartWboer,

Ik heb jouw username aangeapast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare community is en iedereen mee kan lezen. Plaats dus geen privégegevens in openbare berichten.

Ik vind het wel erg jammer om te lezen dat de service je tegenvalt! We hebben inderdaad een chatbot Lotte, die werkzaam is op Facebook Messenger en onze Chatfunctie. Ze leert nog iedere dag bij, hopelijk kan ze gauw iedereen bij alles helpen! Waarom je de telefonische klantenservice met de andere lijn niet te pakken kreeg, durf ik niet te zeggen eigenlijk.

Met de mobiele telefoon is wel te verklaren, want jouw aansluiting was meer dan 6 maanden niet actief gebruikt. Bij PrePaid is het noodzakelijk dat er eens in de 6 maanden actief gebruik wordt gemaak van de aansluiting, anders wordt deze afgesloten. Ik heb nog even iets geprobeerd om het terug te draaien, maar als dat geen effect heeft dan zal je een nieuwe simkaart met een nieuw nummer aan moeten schaffen. Het andere nummer is dan al definitief afgesloten en dat is niet meer terug te draaien.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @MaartWboer,

Ik heb jouw username aangeapast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare community is en iedereen mee kan lezen. Plaats dus geen privégegevens in openbare berichten.

Ik vind het wel erg jammer om te lezen dat de service je tegenvalt! We hebben inderdaad een chatbot Lotte, die werkzaam is op Facebook Messenger en onze Chatfunctie. Ze leert nog iedere dag bij, hopelijk kan ze gauw iedereen bij alles helpen! Waarom je de telefonische klantenservice met de andere lijn niet te pakken kreeg, durf ik niet te zeggen eigenlijk.

Met de mobiele telefoon is wel te verklaren, want jouw aansluiting was meer dan 6 maanden niet actief gebruikt. Bij PrePaid is het noodzakelijk dat er eens in de 6 maanden actief gebruik wordt gemaak van de aansluiting, anders wordt deze afgesloten. Ik heb nog even iets geprobeerd om het terug te draaien, maar als dat geen effect heeft dan zal je een nieuwe simkaart met een nieuw nummer aan moeten schaffen. Het andere nummer is dan al definitief afgesloten en dat is niet meer terug te draaien.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons gerust weten!

Reageer