Kan niet meer inloggen op website. Nummer onbekend en mobiel connect niet.

  • 22 februari 2021
  • 9 reacties
  • 79 Bekeken

Ik woon in buitenland en plotseling kan ik niet meer inloggen op t-mobile website en mijn mobiel connect niet meer met netwerk.

Ik heb gecheckt of ik e=mail of sms heb ontvangen voor eventuele blokkering, maar niet gevonden


9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sailor50 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

mobielnummer:

Naam :

Denk niet dat mijn adres bekend is en mijn bankrekening ook niet

email:

 

Laatste sms ontvangen van t-mobile: 8 oktober 2020, melding prepaid surprise

Reputatie 7
Badge +20

Hi,

Ik heb gereageerd op je privébericht. 

Ik zie alleen dit bericht met de melding : “Ik heb gereageerd op je privébericht:” . maar ik kan ik niets vinden. 

Reputatie 5
Badge +12

Als je prepaid gebruikt zul je elk half jaar een gesprek moeten opzetten (en laten beantwoorden) of een sms versturen. Permanente roaming is ook niet toegestaan. 

Wanneer heb je voor het laatst zelf gebeld?

Klopt, maar je wordt altijd gewaarschuwd, tenminste dat was wel zo voorheen

Hallo Hajar,

Ik heb je nog een prive bericht gestuurd.

Hallo Hajar, krijg ik nog antwoord a.u.b?

Btw, ik heb ook geen melding gekregen dat ik verwijderd ben uit mijn account. Op z’n minst is dat niet erg netjes…..

Reageer