Beantwoord

kan niet opwaarderen via internet op de site van T-Mobile

• 26 september 2018
  • 2 reacties
  • 930 Bekeken

als ik mijn 16-cijfers prepaid beltegoed wil opwaarderen via de site van T-Mobile. in heb gevoerd en bij bevestiging krijg ik te zien, Wegens een technisch probleem is het niet mogelijk om op te waarderen. Probeer het later nog een keer. is rt een storing of kan er even geen gebruikgemaakt worden
icon

Beste antwoord door David 27 september 2018, 10:29

Hoi Rally-sport,

Dat is inderdaad een bekend probleem! Er was gister een storing met het opwaarderen via de website. Ik zie wel dat je om 14:00 uur een opwaardering van €10,- hebt gedaan, is dat niet de opwaardering die je probeerde te doen? Je kunt het sowieso nogmaals proberen vandaag en anders is het even afwachten tot onze technische jongens de onderste steen boven hebben en het probleem 100% hebben opgelost. Als het al gelukt is, laat je het ons even weten? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rally-sport,

Dat is inderdaad een bekend probleem! Er was gister een storing met het opwaarderen via de website. Ik zie wel dat je om 14:00 uur een opwaardering van €10,- hebt gedaan, is dat niet de opwaardering die je probeerde te doen? Je kunt het sowieso nogmaals proberen vandaag en anders is het even afwachten tot onze technische jongens de onderste steen boven hebben en het probleem 100% hebben opgelost. Als het al gelukt is, laat je het ons even weten? 🙂
ik had in inderdaad om 14:00 uur een opwaardering van €10,- hebt gedaan, maar die heb ik heb via mijn telefoon beltegoed er op gezet 1244 die €10,- maar vandaag kon ik weer op waarderen vis de site

groetjes

Reageer