Vraag

Kan niet verlengen

  • 12 mei 2020
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

Ben sinds april bezig om mijn prepaid abonnement te verlengen.

Het wordt telkens geweigerd, heb contact gehad via FB en klantenservice (wordt verteld dat men

mij terug belt ) maar gebeurd niets?

Wat de reden kan zijn is onbekend, want al het aangeleverde berichten op de site geld niet voor mij

 

Wat kan er mis gaan?

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Robkraak 

Probeer je te verlengen met toestel?

Via dit formulier kan je de reden voor afwijzing opvragen.

http://www.t-mobile.nl/global/media/pdf/voorwaarden/afwijzingsformulier-particulier.pdf

Ik probeer te verlengen zonder toestel, zelfs op fb lukt het hen niet

 

Reputatie 7
Badge +15

@Robkraak 

Waarom lukt het niet precies? Krijg je een foutmelding?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Robkraak

Ook geprobeerd via een externe dealer zoals mobiel.nl?

Je kan het proberen, je betaalt ook geen aansluitkosten daar en bij nummerbehoud kan je je orepaid nummed opgeven.

Je betaalt de aansluitkosten wel maar krijgt ze later teruggestort.

Ik heb het nu geprobeerd en het is afwachten nu. Bedank voor de hulp

 

Reageer