Beantwoord

Kan privacy instellingen niet aanpassen

• 27 mei 2019
  • 7 reacties
  • 854 Bekeken

Ik probeer mijn privacy instellingen aan te passen in My T-mobile. Echter als dat probeer krijg ik de melding dat dit door een technische storing niet mogelijk is.

Reden is dat ik graag wel weer meedoen aan prepaid suprise. Daarvoor moet ik aanzetten in de privacy instellingen. Echter daar kan ik dus niet bij.

Ik had al geprobeerd aan te melden via My Suprise, maar dan krijg ik ongeldig nummer als ik mijn 06 invoer.
icon

Beste antwoord door Hajar 28 mei 2019, 13:01

Hi rh2710,

Goed dat je het doorgeeft. Heel begrijpelijk dat je graag gebruik wilt maken van PrePaid Surprise.Je maakt altijd wel kans op iets moois! Ik heb dit direct doorgezet naar mijn collega's van PrePaid. Zij gaan onderzoeken waarom het niet lukt om aan te melden voor PrePaid surprise en zullen jou binnen 5 werkdagen van een terugkoppeling voorzien.

Houd je ons op de hoogte als het is gelukt?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi rh2710,

Goed dat je het doorgeeft. Heel begrijpelijk dat je graag gebruik wilt maken van PrePaid Surprise.Je maakt altijd wel kans op iets moois! Ik heb dit direct doorgezet naar mijn collega's van PrePaid. Zij gaan onderzoeken waarom het niet lukt om aan te melden voor PrePaid surprise en zullen jou binnen 5 werkdagen van een terugkoppeling voorzien.

Houd je ons op de hoogte als het is gelukt?
Reputatie 1

En wil er vanaf maar heb intussen gewoon weer 2 berichten gekregen dit jaar (prepaid)

Het was vorig jaar uitgezet :smirk:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Xeather 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je commerciële sms nog had aanstaan en daarom heb je berichten ontvangen. Ik heb dit direct voor je uitgezet dus vanaf nu zou je het niet meer moeten ontvangen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reputatie 1

Dankjewel Hajar, ik kan het zelf niet uitzetten door die storing :-/

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Ik kan ook niet bij mijn privacyinstellingen komen om te checken of de reclamesms'jes nog uitstaan.Ook  'Afmelden' naar 1616 sms'en helpt niet, ik krijg een ontvangstbevestiging en daarna niets meer. Ik heb deze uitgeschakeld, maar heb de afgelopen weken tóch weer (telkens op dinsdag) reclame voor PP Surprise (de opwaardeer "loterij" van T-Mobile) ontvangen. Ik ben ook nog lid van een T-Mobile Samen groep, hiervoor zijn de sms-meldingen niet uitschakelbaar. Misschien dat er via het T-Mobile Samen bestand ook reclamesms'jes verstuurd worden dus ik ga me afmelden bij deze groep.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Litsas 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat bij jou alles al uit staat. Mocht je deze week nog commerciële berichten ontvangen van T-Mobile, laat het dan weten. Ik zet dit dan verder door. 

Reageer