Beantwoord

Kids tariefplan

• 14 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 819 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb twee prepaid SIM kaarten voor gebruik door kind, 1 voor een horloge en 1 voor een telefoon. De eerste wordt voor (miniem) data gebruikt en heel af en toe wat bellen, de andere kaart eigenlijk hetzelfde.

Bij een kaart word ik nu aangemoedigd over te stappen op het Kids tariefplan. Maar eerlijk gezegd zie ik absoluut niet waarom ik dat zou willen doen. De "informatie" van T-mobile helpt daar ook niet echt bij.

Hoeveel er aan kosten verbeld wordt zal sowieso weinig uitmaken (= heel weinig). Ik zie dat het tarief voor internet gelijk is aan internet per MB van gewoon prepaid.

Dus waarom zou ik overschakelen? Ik zie totaal het nut niet? Wat is de "unique selling point" van dit product?
icon

Beste antwoord door Folkert 14 augustus 2019, 20:59

Beste @erikslagter

Het verschil zit 'm in de beschikbare bundels. Bij Kids kun je voor 7,50 een Altijd Online bundel gebruiken met een maximale snelheid van 128 kBit en je krijgt 30 min/sms.
Zo kunnen kinderen overal WhatsApp etc. gebruiken.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @erikslagter

Het verschil zit 'm in de beschikbare bundels. Bij Kids kun je voor 7,50 een Altijd Online bundel gebruiken met een maximale snelheid van 128 kBit en je krijgt 30 min/sms.
Zo kunnen kinderen overal WhatsApp etc. gebruiken.

Groet, Folkert
Reputatie 1
Zoiets vermoedde ik intussen. T-Mobile is hier heel erg vaag over. Overstappen naar dit tariefplan heeft op zich dus inderdaad totaal geen nut.

Maar zelfs met die "atlijd online" vind ik het een niet erg aantrekkelijke optie. Voor een tientje (contract twee jaar met "samen" korting) heb je 1.5 GB per maand op maximale snelheid en 64 kbps als dat op is (en ik vind dat best te doen). Tegen de tijd dat internet gaat spelen, wordt dat het eerder.

Thx.
Reputatie 7
Badge +18
Het enige voordeel van prepaid t.o.v. een abonnement is dat kinderen niet per ongeluk buiten de belbundel kunnen gaan en zo voor hoge kosten zorgen.
Alle overige zaken zoals 09xx nmmers etc. zijn te blokeren.
Reputatie 2
Mwa als je meerdere kids hebt ga je ook niet zo snel meerdere abbonementen voor 2 jaar afsluiten, tenminste dat zou ik niet doen, en zeker niet voor de leeftijden waar t-mobile zich met deze bundel op richt, tussen de 6 a 12 jaar.

Ik vind dit prima bundeltjes daarvoor.

Thuis hebben ze altijd wifi, op school ook, dus voor tussen in, zodat ze bv mij altijd makkelijk kunnen bereiken via bv whatsapp, prima toch.

Reageer