Beantwoord

KLACHT: betalen voor klantenservice terwijl fout bij t-mobile ligt

• 14 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 835 Bekeken

Internet via mobiel (4g) werkte niet. Las op de website van T-mobile dat de procedure is veranderd en dat je eerst op een landingspagina een keuze moet maken of je de data wilt betalen via een bundel op per MB. Deze landingspagina kwam maar niet tevoorschijn waardoor ik de klantenservice ging bellen. Aangezien ik een prepaid kaart bezit heb ik wegens het lange wachten uiteindelijk 14 minuten x 0,20 cent moeten betalen. En dat terwijl de fout bij T-mobile ligt. Ik wilde hiervoor een klacht indienen om deze kosten terug te krijgen maar zie tot mijn verbazing dat ze geen mogelijkheid hebben voor indienen van een klacht! Ronduit schandalig.

Graag ontvang ik de gemaakte kosten retour op mijn kaart of rekening.
icon

Beste antwoord door Hajar 15 augustus 2019, 12:31

Hi Appie,

Geen zorgen! Aangezien de fout bij ons lag heb ik dat gesprek naar de klantenservice vergoed. Als je nu op My T-Mobile kijkt dan zie je dat er tegoed is toegevoegd. Je hebt hier ook een sms van ontvangen. Werkt je internet nu wel naar behoren?

Als je nog vragen hebt, let me know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Appie,

Geen zorgen! Aangezien de fout bij ons lag heb ik dat gesprek naar de klantenservice vergoed. Als je nu op My T-Mobile kijkt dan zie je dat er tegoed is toegevoegd. Je hebt hier ook een sms van ontvangen. Werkt je internet nu wel naar behoren?

Als je nog vragen hebt, let me know!

Reageer