Beantwoord

Klacht prepaid

• 30 september 2016
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 2
Mag ik vragen waar mijn beltegoed van 15 euro naar toe is in 2 dagen. Ik had gratis mb ook hier heb ik geen melding van ontvangen dat deze op was? En ook al was het op, ik heb geen internet van 15 euro verbruikt.
icon

Beste antwoord door David 3 oktober 2016, 11:55

Hey Yavuz76,

Dit wil ik graag voor je uitzoeken, maar ik zie dat dit niet het nummer is wat gekoppeld is aan je forumaccount. Zou je mij in een privébericht het 06-nummer kunnen sturen waar jouw vraag over gaat? Dan kan ik in ons systeem kijken waar jouw beltegoed aan verbruikt wordt.

Ik zie je bericht graag spoedig binnenkomen, zodat ik hier gauw achteraan kan gaan voor je! :)

@Bobby Dissel: Prepaid heeft geen facturen, zoals bij een abonnement. Je ziet nog wel wat je over hebt, maar niet wat er precies verbruikt is.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo,
Kan je op je factuur in de t-mobile app geen duidelijkheid krijgen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Yavuz76,

Dit wil ik graag voor je uitzoeken, maar ik zie dat dit niet het nummer is wat gekoppeld is aan je forumaccount. Zou je mij in een privébericht het 06-nummer kunnen sturen waar jouw vraag over gaat? Dan kan ik in ons systeem kijken waar jouw beltegoed aan verbruikt wordt.

Ik zie je bericht graag spoedig binnenkomen, zodat ik hier gauw achteraan kan gaan voor je! :)

@Bobby Dissel: Prepaid heeft geen facturen, zoals bij een abonnement. Je ziet nog wel wat je over hebt, maar niet wat er precies verbruikt is.

Reageer