Beantwoord

Klantenservice klacht

  • 4 mei 2017
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Ik zou binnen 2 werkdagen gebelt worden over het prepaid tegoed wat ik wel betaald heb maar niet bijgeschreven is..het is nu al 3 dagen geleden!!!
icon

Beste antwoord door David 5 mei 2017, 16:35

Hey Jnoij1989,

Goed dat je dit even aankaart!

In ons systeem zie ik dat je op 1 mei contact hebt gehad met mijn collega en zij heeft toen een onderzoek voor je opgestart en uit coulance een internetbundel toegekend. Gister is, vlak na jouw bericht, ook het onderzoek afgerond door onze technische specialisten. Ik heb het te veel betaalde bedrag voor de niet ontvangen bundel ook gecrediteerd, dit zie je ook terug in My T-Mobile. Nu zou het mogelijk moeten zijn om een nieuwe bundel aan te schaffen. In dit topic vind je een video hoe je de nieuwe internetbundels kunt activeren.

Laat je weten of het zo allemaal opgelost en duidelijk is? Als wij nog ergens bij kunnen helpen, let us know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Jnoij1989,

Goed dat je dit even aankaart!

In ons systeem zie ik dat je op 1 mei contact hebt gehad met mijn collega en zij heeft toen een onderzoek voor je opgestart en uit coulance een internetbundel toegekend. Gister is, vlak na jouw bericht, ook het onderzoek afgerond door onze technische specialisten. Ik heb het te veel betaalde bedrag voor de niet ontvangen bundel ook gecrediteerd, dit zie je ook terug in My T-Mobile. Nu zou het mogelijk moeten zijn om een nieuwe bundel aan te schaffen. In dit topic vind je een video hoe je de nieuwe internetbundels kunt activeren.

Laat je weten of het zo allemaal opgelost en duidelijk is? Als wij nog ergens bij kunnen helpen, let us know!

Reageer