Beantwoord

Klantenservice T-Mobile niet bereikbaar

  • 29 maart 2017
  • 2 reacties
  • 391 Bekeken

Wij proberen klantenservice te bereiken-helaas,blijkt dat niet mogelijk.Antwoord op onze vraag staat helaas niet tussen .Graag contact opnemen via -weggehaald-
icon

Beste antwoord door Thalina 29 maart 2017, 15:28

Hoi 4448,

Gaat het toevallig om de klantenservice van T-Mobile Thuis? Op dit moment is de klantenservice van T-Mobile Thuis voor meerdere klanten niet bereikbaar per telefoon. In dit topic houden we je up-to-date over de storing. We doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. In de tussentijd kun je ook via het forum jouw vraag stellen zoals Kaassausje al aangaf. Neem ook even een kijkje in dit algemene topic van T-Mobile Thuis, wie weet staat het antwoord op jouw vraag daar tussen.

Ik zie overigens dat jouw forum account gekoppeld is aan een 06-nummer van T-Mobile. Mocht je de klantenservice van T-Mobile mobiel niet kunnen bereiken, ik zie dat je op dit moment geen beltegoed hebt staan op jouw PrePaid simkaart. Vandaar dat je onze klantenservice niet kunt bellen. Als je PrePaid tegoed opwaardeert kun je weer bellen. Uiteraard kun je ook hier jouw vraag stellen, dan helpen we je graag verder! En via hier is het geheel gratis 🙂

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi 4448, welkom op het klantenforhm.

Ik heb je e-mailadres weggehaald, het is namelijk niet toegestaan om privégegevens te delen op het openbare forum. Iedereen met toegang tot internet kan meelezen en zou in theorie misbruik van privégegevens kunnen maken, daarom worden ze actief verwijderd.

Kunnen we je hier op het forum helpen met je vraag/vragen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi 4448,

Gaat het toevallig om de klantenservice van T-Mobile Thuis? Op dit moment is de klantenservice van T-Mobile Thuis voor meerdere klanten niet bereikbaar per telefoon. In dit topic houden we je up-to-date over de storing. We doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. In de tussentijd kun je ook via het forum jouw vraag stellen zoals Kaassausje al aangaf. Neem ook even een kijkje in dit algemene topic van T-Mobile Thuis, wie weet staat het antwoord op jouw vraag daar tussen.

Ik zie overigens dat jouw forum account gekoppeld is aan een 06-nummer van T-Mobile. Mocht je de klantenservice van T-Mobile mobiel niet kunnen bereiken, ik zie dat je op dit moment geen beltegoed hebt staan op jouw PrePaid simkaart. Vandaar dat je onze klantenservice niet kunt bellen. Als je PrePaid tegoed opwaardeert kun je weer bellen. Uiteraard kun je ook hier jouw vraag stellen, dan helpen we je graag verder! En via hier is het geheel gratis 🙂

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer