Beantwoord

Krijg ik mijn tegoed nog?

• 14 mei 2017
  • 6 reacties
  • 124 Bekeken

Ik heb vanmiddag om 16:07 mijn tegoed opgewaardeerd met 10 euro.
Echter heb ik deze nog steeds niet ontvangen en is mijn tegoed bijna op.
Het telefoonnummer is goed ingevuld en het geld is van mijn rekening afgeschreven. Krijg ik mijn tegoed nog😐?
icon

Beste antwoord door Hajar 15 mei 2017, 16:21

Hi Dwight,

Ik ben gelijk voor je aan kijken en zie dat je beltegoed wel succesvol is toegevoegd. Je hebt nu €10,25 beltegoed. Dit kun je zelf ook controleren via My T-Mobile. Je kan dus je tegoed weer gebruiken. Wij hebben een aantal aanpassingen gedaan voor PrePaid en in dit topic lees je er meer over.

Laat je even weten of alles naar behoren werkt?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dwight,

Ik ben gelijk voor je aan kijken en zie dat je beltegoed wel succesvol is toegevoegd. Je hebt nu €10,25 beltegoed. Dit kun je zelf ook controleren via My T-Mobile. Je kan dus je tegoed weer gebruiken. Wij hebben een aantal aanpassingen gedaan voor PrePaid en in dit topic lees je er meer over.

Laat je even weten of alles naar behoren werkt?
Hoi hajar,

Mijn tegoed staat er nu inderdaad op, alleen als ik nu 4000 sms met internet maand aan krijg ik een melding dat mijn aanvraag niet verwerkt kan worden omdat er niet genoeg tegoed op staat of omdat mijn bundel nog actief is. Het laatste klopt wel aangezien ik nog 40mb over heb. Maar normaal kon ik alsnog mijn bundel kopen en kreeg ik de ( in dit geval 40mb) alsnog erboven op.
Moet ik nu wachten tot het helemaal op is?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dwight,

Deze bundels hebben onlangs nieuwe namen gekregen, dus het zou goed kunnen dat het daardoor verkeerd gaat. De nieuwe bundels heten Internet S (300 MB), M (1250) en L (2000). Je SMS't dus bijvoorbeeld 'Internet S' naar 4000.

Kun je dit eens testen? Als het goed is moet het zo lukken! 🙂
Heb het geprobeerd maar krijg helaas dezelfde melding
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dwight,

Dan komen we toch inderdaad bij de resterende MB's, deze moeten dan toch echt helemaal verbruikt zijn. Ik zie dat je ook nog ruim 300 MB van PrePaid Surprise hebt, dus je kunt er nog even tegenaan! Je kunt ook via de website een keuze maken voor internetgebruik, zodra jouw bundel weer aangevuld kan worden. Hier zie je ook terug dat er geen beschikbare bundel is, dus dat kan inderdaad kloppen.

Laat je ons weten of het wel lukt als de bundel op is? Anders moeten we dit nog doorzetten naar de technische afdeling om grondig te laten onderzoeken!
Het is gelukt, moest inderdaad wachten tot mijn mb's op waren. weet ik ook weer dat het vanaf nu zo werkt. Bedankt voor alle hulp👍

Reageer