Beantwoord

L-bundel niet geactiveerd met PrePaid

• 11 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Vandaag mijn L-bundel geactiveerd en betaald. Maar staat . N Vandaag L-bundel gekocht maar nogsteeds niet op mijn telefoon. Op het moment zit ik in het buitenland. Internet dringend nodig!
icon

Beste antwoord door Muberra 14 augustus 2017, 10:22

Hoi Laura,

Ik kom je meteen helpen!

Begrijpelijk dat je wilt kunnen internetten in het buitenland. Ik zie al wat er is gebeurd! De bundel is niet goed geactiveerd in ons systeem, waardoor je er geen gebruik van kon maken. Sorry voor het ongemak. Dit los ik direct op door de 2000 MB toe te voegen aan jouw PrePaid account. Als je nu op jouw My T-Mobile kijkt, dan zie je dat de MB's zijn toegevoegd. Nu kan je weer gebruik maken van jouw data en verder genieten van jouw vakantie.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! Laat je het mij even weten? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Laura,

Ik kom je meteen helpen!

Begrijpelijk dat je wilt kunnen internetten in het buitenland. Ik zie al wat er is gebeurd! De bundel is niet goed geactiveerd in ons systeem, waardoor je er geen gebruik van kon maken. Sorry voor het ongemak. Dit los ik direct op door de 2000 MB toe te voegen aan jouw PrePaid account. Als je nu op jouw My T-Mobile kijkt, dan zie je dat de MB's zijn toegevoegd. Nu kan je weer gebruik maken van jouw data en verder genieten van jouw vakantie.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! Laat je het mij even weten? 🙂

Reageer